2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
معرفی بهترین تجهیزات سرمایشی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 10
بازديد ديروز : 87
كل بازديدها : 91597

دیگر امکانات

از جمله مهم ترین تجهیزات سرمایشی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

· یخچال صنعتی

· فریزر صنعتی

· تاپینگ صنعتی

· آبسردکن

· سردخانه صنعتی

· دستگاه یخ ساز

· دستگاه بستنی ساز

· دستگاه فالوده ساز

· دستگاه شربت سرد کن

· دستگاه یخ در بهشت

· دستگاه دوغ ساز

یخچال صنعتی

یخچال های صنعتی به جهت نگه داری مواد اولیه با حفظ طعم و کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند، این یخچال ها در ابعاد مختلف و به صورت تک درب یا چند درب تولید و به بازار عرضه می شوند. همچنین برخی از یخچال های صنعتی به صورت ایستاده و گروه دیگر به عنوان یخچال میزکاری عرضه می شوند که برای محیط های کوچک و جهت استفاده ی بهینه از فضا بسیار مناسب می باشند.

فریزر صنعتی

از دیگر تجهیزات مهم و پرکاربرد فریزر صنعتی می باشد. از این محصول در محیط های مختلف از جمله رستوران، فست فود، سوپر مارکت ها و… می توان استفاده کرد. فریزرهای صنعتی نیز به منظور نگه داری مواد اولیه خریداری شده و در ابعاد و اندازه های مختلف و به شکل های متنوع تولید می شوند. فریزرهای صنعتی نیز به صورت تک درب یا چند درب، ایستاده یا میزکاری در اختیار مشتریان قرار می گیرد، فریزرهای صنعتی میز کاری به آشپز این امکان را می دهد تا بتواند لوازم و دیگر تجهیزات را بر روی آن قرار داده و از فضای موجود به صورت بهینه استفاده نماید.

فریزر صندوقی 4 درب

این فریزر ابعادی به طول 130، عرض 70 و ارتفاع 90 سانتیمتر داشته و دارای نمای استیل روکش دار خش دار 50 می باشد. دور تا دور این فریزر از عایق تزریقی و داخل درب ها نیز از عایق پلاستوفوم استفاده شده است به دلیل عایق بندی مناسب برودت و سرمای آن به هدر نخواهد رفت. همچنین تمامی مواد خوراکی را میتوان با حفظ طعم و کیفیت در این فریزر نگه داری کرد.

ابعاد داخل فریزر صندوقی 4 درب، طولی برابر با 120، عرض 58 و ارتفاع 65 سانتیمتر را دارد، نمای داخلی فریزر از ورق 80 گالوانیزه می باشد. این فریزر دارای موتور ½ هایتک است، گاز R134a برودت لازم برای یخچال را از طریق تزریق به موتور و بازگشت به کندانسور فراهم می کند.

فریزر صندوقی 6 درب

این فریزر ابعادی به طول 190، عرض 70 و ارتفاع 90 سانتیمتر را دارد، همان طور که از نام این محصول مشخص است این فریزر به صورت صندوقی و خوابیده تولید می شود، فریزر صندوقی، دارای 6 درب بوده که ابعاد هر درب 28*56 سانتیمتر می باشد، هر 2 درب این محصول به وسیله ی مگنت بر روی فریزر می چسبد. هر 2 درب این فریزر فضایی برابر با 56*56 سانتیمتر را اشغال می کند.

دهنه ی ورودی هر بخش این فریزر 49*49 سانتی متر می باشد، فریزر صندوقی 6 درب دارای نمای استیل روکش دار بوده و از فوم تزریقی به جهت عایق بندی آن استفاده شده است به نحوی که عایق بندی مناسب این دستگاه از هدر رفت برودت و سرما جلوگیری خواهد کرد. همچنین وجود 4 عدد چرخ در پایه های این فریزر سبب میشود جابه جایی و حمل و نقل این وسیله به سهولت انجام شود. در بخش داخلی فریزر خوابیده 6 درب از ورق گالوانیزه 80 استفاده شده است. در ساخت این یخچال از لوله کشی مسی به جهت انتقال سرما از موتور استفاده شده است، همچنین در داخل درب های این یخچال یونولیت 4 سانتی برای جلوگیری از هدر رفتن برودت و سرما تعبیه شده است.

منبع: کیچن سنتر