2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
نکات مهم برای خرید خلال کن صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 48
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91548

دیگر امکانات

معرفی مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و یکی از مهم ترین آن ها برای رستوران، کبابی، فست فود و… یکی از تجهیزات ضروری است که برای چرخ کردن گوشت باید تهیه شود، قطعا اولین وسیله برای تهیه ی یک کباب خوشمزه خریداری چرخ گوشت صنعتی می باشد. این دستگاه در انواع و مدل های مختلف تولید و عرضه می شود.

معرفی مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی دیگر از تجهیزات اساسی و مهم در آشپزخانه های صنعتی که از آن به جهت سرخ کردن انواع مواد غذایی در فست فود استفاده میشود سرخ کن های صنعتی هستند.

خلال کن و اسلایسر میوه و صیفی جات

از دیگر تجهیزات اساسی برای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی یا پوست کن می باشد. آماده سازی خلال سیب زمینی، پیاز و انواع سبزیجات در حجم بالا و به صورت یکدست و هم اندازه نیاز به خریداری دستگاه مناسبی داشته که میتوانید با خرید خلال کن به سرعت انواع میوه و صیفی جات را خلال کنید.

نحوه شستشوی آبمیوه گیری صنعتی

همانطور که میدانید آبمیوه گیری های صنعتی در انواع و با ظرفیت های مختلفی در بازار موجود هستند از این دستگاه میتوان در مغازه های آبمیوه فروشی برای تهیه ی آب انواع میوه از جمله سیب، هویج، کرفس و… استفاده کرد.

آبمیوه گیری یا آبلیمو گیری های صنعتی در مقایسه با انواع ابلیمو گیری دستی یا برقی ابعاد بزرگتری داشته و قادر است حجم بالایی از میوه ها را در سریع ترین زمان آبگیری نماید. علاوه بر این آبمیوه گیری های صنعتی دارای دو مجرای جداگانه جهت خروج تفاله ها و آب خالص میوه ها می باشند.

تفاوت باربیکیو و کباب پز

از اصلی ترین فاکتورهایی که سبب تفاوت کبابپز و باربیکیو میشود قیمت آن ها می باشد، در حقیقت روند و اصول کار هر دو وسیله شبیه به هم بوده و هر دو قادر به طبخ انواع کباب های خوشمزه میباشند اما معمولا کباب پزها شکل سنتی تری داشته و در کبابی ها، جگرکی ها و رستوران ها از آن استفاده می شود.

باربیکیوهای ذغالی و گازی امکانات بیشتری داشته و مدرن تر میباشند به عنوان مثال باربیکیو ها دارای شعله، میز کار و کابینت هستند.

راهنمای خرید خلال کن صنعتی

از جمله مزایای دستگاه خلال‌کن صنعتی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • ایمنی بالا: دستگاه های خلال کن صنعتی بر خلاف نوع دستی امنیت بالاتری دارند.
  • ظرفیت بالا: با کمک خلال کن صنعتی می توانید حجم زیادی از خوراکی ها را بدون نیاز به نیروی دست به سادگی و با اندازه های مساوی آماده کنید.
  • خرد و خلال کردن: با کمک این دستگاه ها که با نام دستگاه خلال کن و خردکن نیز شناخته می شود. میتوانید انواع صیفی جات را به شکل های مختلف برش بزنید.

انواع تاپینگ فست فود

در حقیقت با استفاده از تاپینگ فست فود آشپز قادر است تمامی مواد اولیه را تفکیک کرده و در ظروفی جداگانه با نام لگن تاپینگ یا بن ماری که به صورت درب دار است نگه داری نماید. ما پیش تر در مقاله ای با در خصوص کاربرد و انواع تاپینگ های پیتزا و ساندویچ مطالبی را ارائه داده ایم.