2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تفاوت باربیکیو و کباب پز

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 42
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91542

دیگر امکانات

معمولا تنورهای گازی از جنس های مختلفی شامل گالوانیزه، استیل، چدن، آلومینیوم ساخته می شوند. به طور کلی تنورهای گازی از جنس استیل کیفیت بالاتری دارند. توجه داشته باشید از آنجایی که از تنور در داخل آشپزخانه های صنعتی استفاده میشود بدنه ی آن باید به نحوی باشد که دچار زنگ زدگی و فرسودگی نشود.

حتما در زمان خرید تنور گازی به جنس بدنه توجه داشته باشید. این که بدنه از چه جنسی ساخته شده و شماره ورقه ی آن چیست در قیمت نهایی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

راهنمای خرید تنور گازی

معمولا قیمت انواع تنورهای گازی در مقایسه با تنورهای برقی و دیگر انواع تنورها کمتر می باشد. از آنجایی که در تولید تنور گازی از لوازم و تجهیزات کمتری استفاده میشود قیمت آن ها نیز پایین تر است. توجه داشته باشید که خرید تنور گازی از تولید کننده و بدون واسطه سبب کاهش هزینه ها خواهد شد.

تاپینگ فست فود چیست؟

همانطور که اشاره شد تاپینگ از جمله تجهیزات کاربردی در فست فود و رستوران میباشد که وجود آن به آشپز این امکان را میدهد تا به صورت کاملا بهداشتی و در سریع ترین زمان ممکن غذاها را آماده و به مشتری ارائه دهد.

انواع تاپینگ فست فود

لگن یا بن ماری تاپینگ های پیتزا در واقع ظروفی عمیق هستند که دارای عمق و ابعاد مختلفی بوده و با درب جداگانه و تکی یا سراسری پوشانده می شوند، به همین دلیل از ورود هر گونه گرد و غبار به مواد خوراکی جلوگیری می شود.

  • تاپینگ زیریخچالی

آن دسته از تاپینگ های فست فود که در بخش پایینی خود دارای یک یخچال هستند با نام تاپینگ زیر یخچالی شناخته می شوند. معمولا تاپینگ زیریخچالی قادر است دمایی تا ۴ درجه سانتی گراد را برای نگه داری مواد غذایی فراهم کند. این گروه از تاپینگ های صنعتی کاربرد فراوانی دارند.

راهنمای خرید خلال کن صنعتی

از جمله مزایای دستگاه خلال‌کن صنعتی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • ایمنی بالا: دستگاه های خلال کن صنعتی بر خلاف نوع دستی امنیت بالاتری دارند.
  • ظرفیت بالا: با کمک خلال کن صنعتی می توانید حجم زیادی از خوراکی ها را بدون نیاز به نیروی دست به سادگی و با اندازه های مساوی آماده کنید.
  • خرد و خلال کردن: با کمک این دستگاه ها که با نام دستگاه خلال کن و خردکن نیز شناخته می شود. میتوانید انواع صیفی جات را به شکل های مختلف برش بزنید.

تفاوت باربیکیو و کباب پز

· همانطور که میدانید کباب یکی از لذیذترین و محبوب ترین غذاها بین ما ایرانی ها میباشد که معمولا در تمامی دورهمی ها سرو می شود. در حقیقت وسیله ای است که با کمک آن میتوان انواع کباب را با حرارت غیر مستقیم طبخ کرد. از باربیکیو برای استیک درست کردن و گریل و کبابی کردن انواع مرغ، گوشت، ماهی و سبزیجات میتوان استفاده کرد.

· کباب پز چیست؟

· کباب پز ها نیز مانند باربیکیو انواع مختلفی داشته و به شکل های گازی، برقی، تابشی، پایه دار و رومیزی تولید و به بازار عرضه می شوند. معمولا بر خلاف باربیکیو این دستگاه به گازی تمام استیل ساخته میشود در صورتی که باربیکیو از جنس ورق گالوانیزه با رنگ کوره ای تولید می شود.