2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات راه اندازی کافی شاپ

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 70
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90734

دیگر امکانات

امروزه کافی شاپ ها به اهمیت وجایگاه مناسبی در جامعه دست پیدا کرده اند و به قطعیت میتوان گفت بخش بسیار بزرگی از مشتریان کافی شاپ ها را جوان ها تشکیل داده اند چه در اداره کردن و چه در متقاضی بودن.بنابراین باید سلیقه و علایق جوانان را در نظر گرفت و در تاسیس یک کافی شاپ از آن ها استفاده کرد .گرچه نباید افراد مسن تر را هم فراموش کرد.

تجهیزات کافی شاپ

زمانی که اسم کافی شاپ به گوشمان می خورد ناخودآگاه به یاد قهوه می افتیم از مهم ترین تجهیزات کافی شاپ باید از قهوه نام برد.

اما برای فصل تابستان این اسموتی میوه ها است که جایش را با قهوه عوض میکند پس یکی دیگر از وسایل مورد نیاز برای کافی شاپ مخلوط کن است تا با آن بتوان میوه های یخ زده را مخلوط کرد.از مواد خوراکی گذشته ، شما نباید از تزیینات کافی شاپ خود غافل شوید . میتوانید با کمی خلاقیت یک تم برای کافی شاپ خود انتخاب کنید. و جذابیت آن را چندین برابر کنید.

راه اندازی کافی شاپ

اگر میخواهید به یک شغل شاد و پولساز برسید راه اندازی کافی شاپ گزینه ی مناسبی می باشد.در ابتدای راه باید ازخودتان شروع کنید یعنی با یک بررسی بفهمید که در کدام یک از مراحل کافی شاپ داری استعداد دارید مثلا خلاقیت در تزیین کیک دارید یا میتوانید به راحتی به تعداد زیادی از مشتریان را رسیدگی کنید.

اجاق پروفیلی

اگر قصد راه اندازی یک آشپزخانه یا رستوران را دارید،یکی از مهم ترین نیاز های شما اجاق پروفیلی می باشد .این اجاق ها اندازه ی نسبتا بزرگی دارند و تعداد شعله ها،باعت متمایز شدن آن ها از یکدیگر میشود.و مسلما با زیاد شدن تعداد شعله ها قیمت نیز بالا میرود. به نیازتان توجه کنید اگر میخواهید حجم کمی غذا تهیه کنید پول اضافی ندهید از شعله های کمتر استفاده کنید.

میز تخته کار

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز در حرفه رستوران داری و شاخه های آن میز تخته کار است.از این میز برای تقسی کردن انواع گوشت ها اعم از مرغ ماهی و یا انواع مختلف سبزیجات استفاده میشود و میتوان به قطعات یک دستی آن ها را تبدیل کرد.باید در انتخاب جنس میز کار خود دقت کنید زیرا در نظافت و کیفیت غذای شما تاثیر زیادی دارد. برای هر نوع کار در آشپزخانه یک نوع خاصی از میز کار طراحی شده که کار شما راحت کند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل