2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات راه اندازی فست فود

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 162
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91467

دیگر امکانات

امروزه با اندکی خلاقیت و نوآوری در هر شغلی میتوانید از دیگران رقیبان و هم صنف های خود،پیشی بگیرید.

به دلیل مشغله کاری، تهیه غذا در عصر جدید به یک دغدغه تبدیل شده که شما میتوانید با راه اندازی یک فست فودی درآمد مناسبی داشته باشید زیرا فست فود امروزه میان هر سنی محبوبیت بالایی کسب کرده است

اما نباید فراموش شود که تجهیزات فست فود عامل اصلی در شروع راه است .

تجهیزات فست فود

گام اول در آغاز هر کسب و کاری تهیه وسایل مناسب برای آن حرفه و کار می باشد.اگر قصد راه اندازی یک فست فود را دارید ابتدا باید تجهیزات فست فود و یک منو متناسب با غذاهایی که توانایی ارائه آن را دارید بنویسید سپس با توجه به آن ها اقدام به خرید وسایل مرتبط کنید برای مثال اگر میخواهید یک پیتزا فروشی راه بیندازید قدم اول برای کار شما خرید یک فر پیتزا با کیفیت و استاندارد بهداشتی و درعین حال با قیمت مناسب است.

راه اندازی فست فود

امروزه فست فودها به دلیل آماده شدن سریع و طعم لذیذ نقش پررنگی را در سبک غذایی مردم ایفا میکنند.اگر در فکر به پا کردن کسب و کاری پر درآمد هستید راه اندازی فست فود میتواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد .اما قبل از هر کاری باید به یک سری از نکات در راه اندازی این شغل دقت کنید برای مثال :برنامه ریزی برای تهیه مکان و وسایل مناسب با بودجه ی خود،جذب نیروهای حاذق، پیدا کردن راهی برای تبلیغات با هزینه ی کمتر و در عین حال تاثیر گذار.

کانتر سرد

در چند سال اخیر سلف سرویس ها از محبوبیت بالایی برخوردار شدند . شما با داشتن دستگاه کانتر سرد وکمی سلیقه در چیدمان مواد خوراکی میتوانید یک سلف سرویس نیز داشته باشید. ساز و کار این دستگاه به این صورت است که از موادی که نیاز به محیط سرد دارند را به آسانی نگهداری میکند .

دستگاه خلال کن صنعتی

خلال کردن و قطعه قطعه کردن سبزیجاتی مانند هویج و سیب زمینی کار دشواری است مخصوصا که اگرنیاز باشد در مقیاس بالا تهیه شود.ظاهر یکدست و اندازه مناسب نه خیلی باریک ونه خیلی بزرگ علاوه بر پخت یکسان و مناسب میتواند ظاهری اشتها آور داشته باشد . امروزه به لطف دستگاه خلال کن صنعتی این امر میسر شده .انرژی این دستگاه از برق تامین میشود برای همین است که به راحتی و در زمانی اندک میتوان حجم بالایی از سبزیجات مانند هویج و کدو وغیره را با اندازه ای منظم خرد کرد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل