2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
صفر تا صد راه اندازی فست فود در سال 1402

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 36
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91536

دیگر امکانات

یکی دیگر از مشاغل خانگی پردرآمد که می توانید با هزینه ای اندک راه اندازی کنید خشک کردن میوه است. همانطور که می دانید میوه خشک یکی از تنقلات و خوراکی های خوشمزه ای است که همه ی افراد به خصوص کودکان آن را دوست دارند و یک میان وعده ی سالم و خوشمزه به حساب می آید.

لیست مشاغل خانگی و پردرآمد

ما هر آنچه لازم است شما درباره ی راه اندازی میوه خشک کنی در خانه بدانید و تمامی فوت و فن های این کار را در مقاله ای جداگانه توضیح داده ایم، اگر قصد راه اندازی این کسب و کار خانگی را دارید می توانید از مقاله ی راه اندازی میوه خشک کنی خانگیکمک بگیرید.

راه اندازی هتل

ما نکاتی که باید برای راه اندازی هتل باید به آن ها توجه داشته باشید را در ذیل آورده ایم:

  • وقتی اقدام به ساخت هتل می کنید باید به طراحی داخلی اتاق ها توجه داشته باشید تجهیزات اتاق باید به نوعی انتخاب شود که مسافرین داخل اتاق ها احساس راحتی داشته باشند. تجهیزاتی مانند مبلمان، تختخواب، تلویزیون و … از الزامات اتاق های هتل هستند.
  • پارکینگ ماشین ها نیز باید در جایی قرار بگیرد که هیچ گونه مزاحمتی برای دیگر اتاق ها و مسافرین نداشته باشد.

· اول از همه لازم است هدف خود را از افتتاح تهیه غذا مشخص کنید، اینکه قصد دارید برای چه گروهی از جامعه تهیه غذا راه اندازی کنید شرکت، اداره، سازمان یا مردم عادی. مشخص کردن هدف دقیق در شروع کار تاثیر زیادی در موفقیت شما خواهد داشت.

راه اندازی تهیه غذا

· یکی دیگر از مراحلی مهم راه اندازی تهیه غذا خرید لوازم و تجهیزات ضروری است. انواع قابلمه، اجاق گاز، کبابپز، سیخ کباب، کباب زن و… از جمله لوازمی است که برای راه اندازی تهیه غذا باید خریدارید کنید. حالا در ادامه بیش تر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

هزینه راه اندازی فست فود درسال 1402

در سال 1402 بسیاری از افراد به دنبال دانستن هزینه راه اندازی فست فود هستند. بیشترین هزینه ­ای که برای راه­ اندازی یک فست فود مورد نیاز بوده، هزینه مکانی است که می خواهید فست فود را در آنجا راه اندازی کنید. اگر توان پرداخت هزینه زیاد را ندارید بهتر است در شروع کار مکانی کوچک را تهیه کرده و پس از رونق گرفتن کسب و کارتان، فست فود را به جای دیگر (بزرگتر) منتقل کنید.