2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مزایای سرخ کن های صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 49
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91549

دیگر امکانات

فر گردان پیتزا یکی از تجهیزات فست فود بوده که شبیه به تنور و فرهای نانوایی ساخته می شود. این فرها در ابعاد مختلف تولید میشوند و معمولا ظرفیت پخت 14 تا 70 پیتزا را به صورت همزمان دارند و به همین دلیل در کسب و کارهای بزرگ بکار می آیند.

معرفی فر پیتزا گردان

فرهای گردان پیتزا همانند فرهای آجری به دو طریق یعنی نیاز به بنایی و عدم نیاز به بنایی ساخته می شوند. فرهای گردانی که نیاز به بنایی ندارند را به راحتی میتوان جا به جا کرد. این نوع از فرها را میتوان در محل مونتاژ کرد.

بطور کلی پخت پیتزا در این فرها در زمان 15 دقیقه ای انجام می شود، یکی از نکات مهم برای استفاده از این نوع فرها این است که نیاز به حضور اپراتور بوده تا بعد از پخته شدن کامل پیتزا آن ها را از فر گردان خارج کند بی توجهی به این موضوع باعث میشود پیتزاها به صورت کامل پخته نشده یا سوخته شوند.

نحوه کار با پوست کن سیب زمینی

نحوه ی کار با دستگاه سیب زمینی پوست کن بسیار ساده می باشد، در واقع دستگاه های سیب زمینی پوست کن صنعتی بدون دخالت دست عملیات پوست کنی را انجام می دهند.

برای استفاده از دستگاه پوست کن سیب زمینی کافی است دستگاه را برق متصل کرده و کلید روشن دستگاه را بفشارید، سپس سیب زمینی ها را از داخل محفظه ی مخصوص به داخل دستگاه بریزید و منتظر باشید تا از بخش خروجی دستگاه سیب زمینی های پوست کنده خارج شوند. دستگاه پوست کن سیب زمینی با چرخش و در سریع ترین زمان پوست سیب زمینی ها را جدا خواهد کرد.

این دستگاه قادر است در سریع ترین زمان حجم بسیار زیادی از پوست سیب زمینی ها کنده و آن ها را آماده نماید.

مزایای باربیکیو فن دار

امروزه فروش باربیکیو به صورت فن دار و بدون فن انجام می شود، بهتر است قبل از خرید با مطالعه ی ادامه ی این مقاله با مهمترین مزایای باربیکیو فن دار آشنا شوید.

همانطور که میدانید پخت با باربیکیو ذغالی سبب ایجاد دود بسیاری خواهد شد، از آنجایی که استفاده از بادبزن های دستی خسته کننده بوده و باعث میشود بوی دود همه جا را فرا بگیرد، استفاده از فن برای باربیکیو باعث میشود از دود فاصله گرفته و از دور به پخت غذاها نظارت داشته باشید.

  • صرف زمان کم برای تهیه ی غذا

معمولا کباب یکی از غذاهای اصلی است که در دورهمی ها و میهمانی ها ارائه میشود به خصوص اگر میزبان، باربیکیویی برای آماده سازی انواع کباب داشته باشد. آماده سازی غذا بر روی باربیکیوی فن دار باعث میشود تا بدون نیاز به باد زدن، کباب ها را بر روی باربیکیو قرار داده و تا آماده شدن کبابها در کنار میهمانانتان حضور داشته باشید.

چرا سرخ کن بهتر از تابه است؟

بطور کلی استفاده از تابه برای مصارف صنعتی و به جهت سرخ کردن حجم خوراکی های زیاد اصلا کار درستی نیست چرا که مواد خوراکی ترد نشده و این امر سبب نارضایتی مشتریان خواهد شد. از جمله اصلی ترین مزیت های سرخ کن های صنعتی در مقایسه با تابه میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • عدم پاشش روغن به اطراف
  • کاهش احتمال سوختگی با روغن
  • عدم کثیف و چرب شدن لباس ها
  • دارا بودن قابلیت تنظیم درجه حرارت