2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
وسایل اولیه تاسیس آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 34
بازديد ديروز : 74
كل بازديدها : 90772

دیگر امکانات

فرقی نمیکند که میخواهید چه کاری را از صفر شروع کنید برای راه اندازی هر شغلی شما در ابتدا،علاوه بر داشتن مهارت فردی در زمینه ی کار نیاز مند به یک سری از وسایلی هستید که به کار شما سرعت میبخشد و باعث می شود نتیجه ی مطلوب تری در کار خود ببینید.

گرمکن غذا رستورانی

برای کسانی که علاقه مند واقعی غذا هستند و می خواهند از غذایشان لذت ببرند سر بودن غذا یک اتفاق ناراحت کننده محسوب می شود .

قطعا هیچ کس علاقه ندارد که خورشت های لذیذ ایرانی را به صورت سرد میل کند .

گرمکن غذا رستورانی وسیله ای است که این مشکل را حل کرده و برای رستوران هایی که غذا را در حجم بالا میپزند وسیله ی کاربردی محسوب می شود.

نمیتوان غذا را هر بار روی شعله ی گاز داغ کرد چون هم زمان بر خواهد بود و هم احتمال سوختن و خراب شدن غذا نیز وجود دارد.

این دستگاه غذا برای برای هر زمانی که بخواهید گرم نگه می دارد.

کباب پز تابشی

می توان از پرفروش ترین غذا در منوی رستوران های سنتی ، کباب را نام برد.

کباب پز تابشی وسیله ای برای پختن کباب ها است. این وسیله آلودگی های ناشی از تهیه کباب را ندارد هم چنین فیزیک این دستگاه طوری طراحی شده که میتوان تمامی چربی ها و آلودگی ها را به طور جداگانه خارج کرد.

اجاق گاز صنعتی

هیچ آشپزخانه ای بدون وجود اجاق گاز صنعتی معنی ندارد.شما میتوانید انواع غذاها را به وسیله ی این دستگاه طبخ کنید . این وسیله با تعداد شعله های مختلف تولید شده و حق انتخاب برای خریداران قرار داده شما میتوانید با توجه به بودجه ای که دارید هم چنین نیاز کار خود از این اجاق گاز تهیه کنید . فراموش نکنید بدون وجود این وسیله شما نمیتوانید کار رستوران داری را آغاز کنید.

فریزر میز کار

در هر رستورانی از طعم و کیفیت غذا مهم تر ،رعایت نکات بهداشت است . این مهم هم در کیفیت غذا بسیار تاثیر گذار است هم در اسم وآوازه ی کار شما . بی شک هیچ کس رغبت این را ندارد که در رستورانی غذا بخورد که مواد غذایی آن فاسد شده باشد.

فریزر میز کار وسیله ای است که باعث جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی رستوران شما می شود .فرقی نمیکند که شما چه نوع رستورانی را راه اندازی کرده اید این دستگاه برای هر مکانی که با مواد غذایی سر و کار دارد ضروری است.

خلال کن سیب زمینی

سیب زمینی یکی از مواد خوراکی است که در بیشتر غذا ها چه ایرانی و چه خارجی کاربرد دارد.

فرآیند آماده سازی آن به روش سنتی آن هم در حجم بالا بسیار زمان بر است .

خلال کن سیب زمینی وسیله ای است که به فرآیند تکه کردن سیب زمینی را سرعت می بخشد. این دستگاه از فلز مرغوب ساخته شده به همین علت از نظر بهداشتی رتبه ی بالایی دارد.