2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
راه اندازی رستوران سنتی 0 تا 100

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 45
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91545

دیگر امکانات

از آنجایی که برخی افراد کافه قنادی را با کافی شاپ و قنادی اشتباه می گیرند بهتر است در ابتدای مطلب به توضیح مختصری در خصوص کافه قنادی بپردازیم، در واقع کافه قنادی ترکیبی از کافی شاپ و قنادی است و در آنجا علاوه بر انواع قهوه، نوشیدنی های سرد و گرم می توانید انواع شیرینی، کیک حتی کیک های خانگی خوشمزه را هم سفارش دهید و برعکس قنادی که باید شیرینی یا کیک کیلویی خریداری کنید امکان سفارش کیک اسلایسی یا تکه ای هم وجود دارد.

راه اندازی کافه قنادی

به منظور تاسیس و راه اندازی کافه قنادی باید ابتدا مکانی مناسب برای این کار در نظر داشته باشید. خوش جا بودن کافه قنادی صرفا به معنی قرار گرفتن آن در محیطی پر رفت و آمد و یا بر عکس در محیطی بکر نیست. کافه قنادی باید در محیط هایی راه اندازی شود که نزدیک به محیط ها و تشکل های دانشجویی، کارمندی، اداری، و یا حتی محیط های توریستی باشد.

در راه اندازی کافه قنادی داشتن سلیقه و ایده حرف های زیادی برای گفتن دارد. مثلا اگر کار کافه قنادی را در محیط توریستی شروع می کنید داشتن دانش درباره شیرینی های سنتی محلی و یا انواع نوشیدنی محلی و ترکیب این دو می تواند خود به نوعی جاذبه گردشگری برای جذب گردشگر و یا جلب توجه علاقمندان به این ترکیبات باشد.

راهنمای خرید چرخ گوشت صنعتی

نکاتی که برای خرید چرخ گوشت قصابی و به طور کلی چرخ گوشت صنعتی باید به آن توجه داشته باشید در ذیل آورده شده است:

توان و قدرت بالا

فروش ویژه: چرخ گوشت 32 تسمه ای

مهمترین تفاوت آشپزخانه صنعتی و خانگی

با وجود اینکه عملکرد و کاربرد تجهیزات هر دو آشپزخانه شبیه به هم است اما از جمله اصلی ترین تفاوت های آشپزخانه صنعتی و خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تفاوت آشپزخانه صنعتی و خانگی

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی یا تجاری برای آشپز و سرآشپزهای حرفه ای طراحی و تولید شده در صورتیکه تجهیزات خانگی اینطور نیستند.

تجهیزات صنعتی قدرت بالایی داشته اما به اندازه ی تجهیزات خانگی ظریف نیستند.

آشپزخانه های تجاری در مقایسه با مدل های خانگی بزرگتر هستند و چند نفر میتوانند در آنجا به صورت همزمان مشغول پخت و پز شوند.

دوام و مقاومت تجهیزات صنعتی در مقایسه با خانگی بیش تر است به عنوان مثال چرخ گوشت صنعتی یا سبزی خرد کن صنعتی در مقایسه با مدل های خانگی هم قدرت بیش تری دارند و هم مقاوم تر هستند.

راه اندازی رستوران سنتی

رستوران های سنتی به دلیل شکل و شمایل تاریخی که دارند مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرند، معماری و استفاده از المان هایی مانند حوض، تخت، گلیم و پشتی و… در رستوران های سنتی ظاهری جذاب و پرطرفداری داشته و از طرفی به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد به حساب می آید. افتتاح رستورانی با شمایل سنتی و تاریخی کار چندان ساده ای نیست و ما در ادامه به مهمترین مراحل راه اندازی رستوران سنتی پرداخته ایم.