2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
نحوه راه اندازی رستوران سنتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 5
بازديد ديروز : 87
كل بازديدها : 91592

دیگر امکانات

همان طور که اشاره شد انواع مختلفی از رستوران با ارائه ی غذا های متنوع از جمله ایتالیایی، ایرانی، چینی، فرانسوی و… وجود دارد که در این میان رستوران های سنتی به دلیل غذا های محلی و سنتی و دکوراسیونی جذاب و اصیل همواره مورد توجه بوده است، رستوران های سنتی برای توریست ها و گردشگران نیز جذاب بوده و با راه اندازی رستوران سنتی میتوان درآمد مناسبی به دست آورد.

راه اندازی رستوران سنتی چندان ساده نیست و برای شروع این کسب و کار باید مراحل گوناگونی را طی کرد، از جمله مهم ترین مراحل راه اندازی این شغل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

انتخاب مکان رستوران سنتی

بعد از تصمیم به راه اندازی رستوران سنتی باید یک مکان مناسب را برای افتتاح رستوران انتخاب نمایید، معمولا رستوران های سنتی در فضا های بزرگ یا باغ و مناطقی با آب و هوای خوب شروع به کار می کنند. در مرحله ی بعد باید مجوز های لازم را اخذ کرده و نامی مناسب برای رستوران خود انتخاب نمایید، بهتر است نامی که برای رستوران انتخاب میکنید ساده باشد تا در ذهن مشتریان ماندگار شود. اگر محل راه اندازی رستوران سنتی، خانه یا باغی قدیمی باشد در جذب مشتری تاثیر مثبتی خواهد داشت.

معرفی باربیکیو ذغالی 80 سانتی

طول این محصول ۸۰، عرض پشت در پشت آن ۴۰ و ارتفاع ۹۰ سانتی متر را دارا می باشد، یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول کاربردی، استفاده از آن به صورت گازی و ذغالی می باشد برای استفاده از این کباب پز به صورت گازی میتوان مواد غذایی را بر روی شعله های چدنی برای کباب شدن قرار داد استفاده از شعله های چدنی به سبب ایجاد حرارت به صورت یکنواخت و مغز پخت شدن می باشد، این کباب پز قابلیت اتصال به گاز شهری یا کپسول را دارد و انتخاب آن در هنگام سفارش به عهده ی مشتری می باشد، برای استفاده به صورت ذغالی کافی است سینی ذغال را بر روی باربیکیو قرار دهید و از طعم خوش کباب های ذغالی لذت ببرید لازم به ذکر است سینی ذغال به درخواست مشتری بر روی محصول عرضه خواهد شد.

علاوه بر این ۱ عدد میز چوبی تاشو به ابعاد ۴۰*۳۰ سانتی متر در سمت راست یا چپ این محصول قرار میگیرد که انتخاب جهت آن بر عهده ی مشتری بوده و میتوان برای قرار دادن لوازم و تجهیزات بر روی آن استفاده کرد.

معرفی باربیکیو ذغالی 70 سانتی کابینت دار

طول این باربیکیو ۷۰، عرض پشت در پشت آن ۴۰ و ارتفاعی برابر با ۸۵ سانتی متر دارد، همان طور که اشاره شد این محصول قابلیت استفاده به صورت گازی و ذغالی را دارا میباشد در صورت استفاده به صورت گازی امکان اتصال به گاز شهری یا کپسول به درخواست و سلیقه ی مشتری وجود خواهد داشت و با برداشتن سینی ذغال میتوان کباب های خوشمزه ای بر روی شعله آماده کرد استفاده از چدن های ضخیم بر روی شعله به دلیل ایجاد حرارت به صورت یکنواخت و مغز پخت شدن کباب ها می باشد.

و اما در صورتی که قصد تهیه ی کباب بر روی ذغال را دارید میتوانید با پر کردن ذغال بر روی سینی از طعم ذغالی کباب ها لذت ببرید.

از دیگر ویژگی های باربیکیو ۷۰ سانتی میتوان به وجود یک عدد توری شلف آبکاری کروم اشاره کرد که با باز شدن درب محصول بر روی باربیکیو قرار میگیرد و امکان قرار دادن فیله ی مرغ، گوشت، ماهی و یا انواع صیفی جات از جمله کدو، بادمجان، سیب زمینی، قارچ، فلفل دلمه ای و دیگر سبزیجات را فراهم خواهد کرد.

معرفی دیگ دو جداره پخت برنج

این دیگ به صورت استوانه ای و از جنس ورق استیل ۳۰۴ نگیر با ضخامت ۳ میلیمتر ساخته شده است، عرض یا پهنای دیگ دو جداره با احتساب شیر تخلیه که در جلوی دیگ قرار گرفته است ۱۱۷ سانتیمتر بوده و ارتفاع آن نیز از درب استیل ۱۹۰ سانتیمتر است، قطر دهنه ی داخلی دیگ نیز ۹۰ سانتیمتر می باشد، همان طور که پیش تر اشاره کردیم دیگ دو جداره پخت برنج دارای یک عدد شیر تخلیه در قسمت جلو میباشد که برای تخلیه ی آب برنج استفاده می شود.

عمق دیگ دو جداره یا همان ارتفاع دیگ داخلی برابر با ۸۵ سانتیمتر میباشد در ساخت این دیگ از ۴ عدد دستگیره ی زرد رنگ که به صورت پیچی بسته میشود استفاده شده است و باعث میشود بخار و گرما در داخل دیگ به هدر نرود علاوه بر این وجود یک نوار سیلیکونی دور درب دیگ نیز از هدر رفت بخار و گرما جلوگیری خواهد کرد.

وجود یک دستگیره بر روی درب دستگاه نیز باعث سهولت در باز و بست درب دیگ خواهد شد، این وسیله مجهز به ۱ عدد شمعک با لوله ی گازی میباشد که به راحتی میتوان با کمک شعله درجه حرارت را تنظیم کرد.

منبع: ابتکار استیل