2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
معرفی انواع فر ساندویچی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 78
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91578

دیگر امکانات

فر ۳ کاره ی پایه دار مبله ابعادی به طول ۹۵، عرض ۴۰ و ارتفاع ۸۵ سانتیمتر دارد، این فر دارای ۱ عدد لگن بن ماری استیل ½ به ابعاد ۲۶٫۵*۳۲٫۵ سانتیمتر، ۱ عدد صفحه ی چدنی به ابعاد ۳۳*۳۰ سانتیمتر و یک شعله با رویه ی چدنی ۲۰*۲۰ می باشد.

فر ساندویچ 3 کاره قابلیت اتصال به گاز شهری و کپسول را دارا می باشد، پایه های فر ۳ کاره از پروفیل آهن ۲۰*۲۰ ساخته شده است. همچنین این فر از نمای استیل روکش دار خش دار یا براق تولید می شود.

از آن جایی که این فر به صورت پرتابل تولید میشود قابلیت حمل و جابه جایی ساده ای دارد، این فر را میتوان در بخش هایی که در معرض دید مشتری نیست قرار داد، در فست فود های سیار و محیط های کوچک معمولا از این فر استفاده می شود.

فر سه کاره ی مبله دارای شیر های گاز صنعتی و استانداردی می باشد، همچنین یک لبه ی ۴ سانتیمتری در بخش جلویی این فر قرار گرفته است که می توان توری سیب زمینی را به جهت روغن کشی بر روی آن پایه قرار داد.

فر ساندویچ 6 کاره با هود

با استفاده از یک فر ساندویچی شش کاره دیگر نیازی به دستگاه اضافه دیگری در آشپزخانه صنعتی خود نخواهید داشت. در طبقه بالایی این فر دو عدد ظرف استیل بن ماری در ابعاد ½ وجود دارد. این ظروف بن ماری برای سرخ کردن کتلت، سوسیس، سیب زمینی و هر غذای خوش مزه دیگری مناسب هستند و چون حرارت را به سرعت به مواد غذایی و روغن منتقل می کنند؛ انرژی کمتری مصرف خواهندکرد.

سه عدد چدنی ذغالی APW نیز در این طبقه وجود دارد. در زیر این چدنی ها ذغال های صنعتی قرار می گیرند. این چدنی ها گزینه بسیار خوبی برای ذغالی کردن انواع استیک و فیله مرغ هستند. در کنار این چدنی ها سنگ مغناطیسی با سطحی کاملا صاف وجود دارد که با لیزر به شکل کاملا صیقلی درآمده است. روی این سنگ انواع همبرگر و ساندویچ های خوش طعم فست فودی به آسانی آماده می شوند.

قابلیت‌ های این طبقه هنوز به پایان نرسیده! در کناره ای این طبقه میز کاری به طول ۳۰ سانتی متر طراحی شده است. از این بخش به عنوان فضایی جهت قراردهی ظروف آشپزخانه، محلی برای پیچیدن ساندویچ یا خرد کردن مواد اولیه استفاده می شود.

فر ساندویچی 7 کاره با هود

این فر ساندویچی دارای امکانات مختلفی میباشد که میتوان برای طبخ انواع غذا ها از آن ها استفاده کرد، فر ساندویچی ۷ کاره با هود دارای ۲ عدد شعله به ابعاد ۲۰*۲۰ بوده که میتوان از آن برای گرم و داغ کردن انواع مواد غذایی استفاده کرد، علاوه بر این وجود ۲ بن ماری استیل ½ به آشپز کمک می کند تا به کمک آن ها بتواند مواد خوراکی مختلف از جمله فلافل، بندری، هات داگ و سیب زمینی را سرخ و برشته کند، لگن های بن ماری دارای درب بوده و همچنین در طراحی این محصول یک لبه برای توری سرخ کن در نظر گرفته شده است که بعد از سرخ کردن میتوان برای روغن گیری از آن استفاده کرد.

از دیگر امکانات این فر ترکیبی میتوان به وجود ۱ عدد گریل ذغالی طرح awp به ابعاد ۴۸*۳۰ سانتی متر اشاره کرد که به کمک آن میتوان انواع مواد غذایی از جمله فیله های مرغ و استیک را به صورت ذغالی آماده کرد، ۱ عدد گریل چدنی روغنی نیز به ابعاد ۷۰*۴۰ سانتیمتر جهت طبخ انواع همبرگر در این محصول در نظر گرفته شده است.

نکته ی بسیار مهمی که فر ساندویچی ۷ کاره با هود را از دیگر فر های ساندویچی متمایز میسازد دارا بودن یک عدد فر پیتزا در بخش پایینی میباشد که در زیر آن از آجر نسوز استفاده شده است و این فر قابلیت طبخ و آماده سازی ۹ عدد بشقاب پیتزا را خواهد داشت.

استفاده از عایق پشم شیشه در این فر مانع از به هدر رفتن حرارت و گرما خواهد شد، همچنین این محصول دارای یک عدد هود استیل بوده و ۴ تا شیشه ی مقاوم و نشکن در سه وجه این فر قرار داده شده است علاوه بر این یک عدد فن دمنده در روی هود استیل در قسمت بالایی قرار گرفته است و میتواند با مکش دود و بخار مانع از ایجاد آلودگی در محیط شود.

فر ساندویچی ۷ کاره با هود قابلیت اتصال به گاز شهری و کپسول را داشته و با توجه به درخواست مشتری به صورت چرخ دار تولید و عرضه خواهد شد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل