2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ویژگی های دستگاه چرخ گوشت صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 13
بازديد ديروز : 87
كل بازديدها : 91600

دیگر امکانات

گوشت قرمز یکی از اجزای اصلی غذاهای ملل مختلف از جمله غذاهای ایرانی است. گوشت قرمز به صورت تکه‌ای یا چرخ‌ شده در غذاها استفاده می‌شود. بهره گیری از وسیله مناسب جهت چرخ کردن و آماده سازی گوشت در مراکز تهیه غذا و قصابی ها بسیار اهمیت دارد. به این خاطر که در غیر این صورت، گوشت حالت له شده پیدا می کند و کیفیت خود را از دست خواهد داد. چرخ گوشت های صنعتی انواع مختلفی دارند ولی از نظر نحوه انتقال قدرت موتور دو نوع گیربکسی و تسمه ای در بازار موجود است.

چرخ گوشت گیربکسی مدل ۳۰۱۸ یک دستگاه نیمه صنعتی است که در قصابی ها و رستوران های کوچک کاربردی خواهد بود. باتوجه به اهمیت شستشوی دستگاه پس از هر مرتبه استفاده، در کنار این چرخ گوشت اهرمی قرار دارد که امکان جداسازی گلویی را فراهم می کند. این محصول به همراه یک عدد تیغ و پنجره عرضه می شود که انتخاب مدل آن (کبریتی یا سوزنی) به درخواست مشتریان است. البته به غیر از تیغه و پنجره یک عدد گوشتکوب تفلونی نیز روی دستگاه قرار دارد.