2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
وسایل مورد نیاز برای تاسیس فست فودی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 193
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91498

دیگر امکانات

امروزه غذاهای فست فودی توانسته اند از محبوبیت بالایی میان مردم برخوردار باشند و این محبوبیت باعث شده که فروش رستوران های فست فودی بالا باشد و به یک حرفه پردرآمد تبدیل شوند. تنوع بالای غذایی در فست فود ها باعث شده که بتوان منوی خوبی تهیه کرد و غذاهای گوناگونی را به مشتریان ارائه داد. اگر به حرفه رستوران داری علاقه مند هستید راه اندازی رستوران صنعتی می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد به شرط آن که تجربه ی خوبی در این حرفه داشته باشید .

داشتن خلاقیت در این حرفه می تواند به شما کمک کند برای مثال شما می توانید منویی برای انواع نوشیدنی های مختلف تهیه کنید و در اختیار مشتریان قرار دهید .

دستگاه مرغ بریان ذغالی ۸ سیخ

مرغ بریان یکی از غذاهای لذیذ است که در فست فودی ها ارائه می شود برای تهیه این غذا در حجم بالا شما نیازمند یک دستگاه مرغ بریان ذغالی ۸ سیخ تا بتوانید به آرامی این غذا را تهیه کنید این وسیله در حجم و اندازه های مختلفی ساخته شده که شما می توانید با توجه به فروش و نیاز روزانه خود آن را تهیه کنید با وجود چرخ در این دستگاه شما میتواند به راحتی آن را در هر نقطه ای از رستوران که در نظر دارید قرار دهید .

وان شستشوی میوه

نظافت در حرفه ی رستوران داری امری بسیار مهم است که باید به آن پایبند بود برای شست و شوی انواع سبزیجات و میوه ها می توان وان شستشوی میوه تهیه کرد که بتوان به راحتی مواد را با مواد ضد عفونی کننده در آن خیساند این وسیله بسیار مقاوم بوده و در برابر آب می تواند به راحتی کارایی داشته باشد از این وسیله می توان در هتل ها و یا تالار های پذیرایی استفاده کرد.

گرمخانه گازی ۲۰۰ نفره

گرم بودن غذا یک امر بسیار مهم است زیرا هم طعم غذا را بهتر می کند و هم باعث می شود بتوان طعم و مزه غذا را بیشتر احساس کرد گرمخانه گازی ۲۰۰ نفره وسیله ای است که به این منظور طراحی شده این وسیله به صورت طبقاتی ساخته شده و شما با توجه به ظرفیت مورد نظر می توانید آن را تهیه کنید و به راحتی با آن کار کنید از این وسیله می توان در محیط های اداری و یا مدارس و یا محیط های کارخانه ای استفاده کرد.