2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ملزومات حرفه رستوران داری

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 18
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91518

دیگر امکانات

شما برای آغاز هر کاری ابتدا باید بودجه ای برای تهیه وسایل برای آن کار اختصاص دهید به یاد داشته باشید که باید این بودجه را تقسیم بندی کنید تا بتوانید تمامی وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید و به مشکل مالی برخورد نکنید.حرفه رستوران داری نیز شغلی است که باید در آن وسایل متعددی به منظور پخت و پز تهیه کنید تا بتوانید به خوبی به مشتریان خود سرویس ارائه دهید.

دستگاه خلال کن سیب زمینی صنعتی

سیب زمینی سرخ شده در فست فودی ها تقاضای زیادی دارد و باید حجم زیادی از سیب زمینی خرد شده را برای سرخ کردن آماده کرد این کار بسیار زمان بر و خسته کننده بوده و این که سیب زمینی ها به صورت یکدست در بیاید نیز احتمال کمی دارد دستگاه خلال کن سیب زمینی صنعتی به همین منظور طراحی و ساخته شده که در کمترین زمان بیشترین حجم سیب زمینی خرد شده آن هم به صورت یکنواخت را به شما تحویل دهد شما هم چنین می توانید از این وسیله برای خرد کردن انواع سبزیجات نیز استفاده کنید.

فریزر صنعتی

وجود برخی از وسایل در هر آشپزخانه ی صنعتی ضروری است برای مثال می توان از فریزر صنعتی نام برد این وسیله پرکاربرد که در نوع های مختلف و با کارایی های مختلف طراحی و ساخته شده تا نیاز یک آشپزخانه صنعتی را تامین کند چرخ هایی که در این وسیله تعبیه شده حمل و نقل آن را آسان می کند و هم چنین این وسیله طول عمر بسیار بالایی نیز دارد.

تاپینگ بستنی

بستنی از جذابترین و بهترین خوراکی ها است که در هر گروه سنی برای خودش طرفدارانی جذب کرده است . شما می توانید با تاسیس یک بستنی فروشی از این راه کسب درآمد کنید تاپینگ بستنی را می توانید از ابتدایی ترین ملزومات مورد نیاز برای آشپزخانه ی صنعتی در نظر گرفت زیرا این وسیله برای به نمایش گذاشتن بستنی ها در طعم های مختلف طراحی شده این وسیله با بالاترین کیفیت طراحی و ساخته شده.

آبسردکن صنعتی

آب یکی از اساسی ترین نیازهای بشر است در روزهای گرم تابستان وجود یک آبسردکن صنعتی چه در سطح شهر و یا چه در رستوران ها و یا بستنی فروشی ها ضروری است این نوع از آبسردکن نیازی به منبع ندارد و به راحتی می توانید از آن در آشپزخانه صنعتی خود استفاده کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل