2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ملزومات قنادی و کافی شاپ

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 6
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91506

دیگر امکانات

امروزه وجود وسایل مختلف در هر زمینه ای سبب شده که انسان بتواند هر کاری را راحت تر انجام دهد . برای هر شغلی وسیله ای وجود دارد برای مثال می توان حرفه ی آشپزی را در نظر گرفت که در آن تجهیزاتی وجود دارد که علاوه بر آسان تر کردن کار باعث صرفه جویی در زمان نیز می شو.

دستگاه رب گوجه گیری استوانه ای

گوجه یکی از چاشنی های اساسی در غذاهای ایرانی محسوب می شود و وجود آن در بسیاری از خورشت ها و غذاهای اصیل ایرانی ضروری است . گوجه فرنگی به حالت های گوناگونی نظیر رب و یا آب گوجه فرنگی در غذاهای استفاده کنید. دستگاه رب گوجه گیری استوانه ای وسیله ای است که با آن می توانید در زمان کوتاهی رب گوجه درست کنید و از رنگ و عطر طبیعی آن لذت ببرید .

خمیر گیر

نان و شیرینی و یا خمیر در سفره های ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است و برای تهیه همه ی این ها شما نیازمند خمیر گیر هستید . در بسیاری از رستوران ها که نان تازه سرو میکنند و یا در فست فودی ها هم چنین در شیرینی فروشی ها نیز وجود این وسیله ضروری است . این وسیله ی پرکاربرد طیف وسیعی از نیازهای مشاغل مربوط به خوراکی را برطرف می کند.

شو کیک

ظاهر کیک با تنوع بالا و تزئینات مختلف می تواند یک تصویر بسیار زیبا را خلق کند داشتن یک وسیله ای که با آن بتوان کیک ها را در یک نظم و ترتیب خاص قرار داد تا هم تازگی خود را حفظ کند و هم جلوه ای زیبا به مغازه و یا فروشگاه شما ببخشد این وسیله شو کیک نام دارد هم چنین این وسیله کیک ها را از آلودگی حفظ می کند و هم به آسانی آن ها را به نمایش می گذارد.

شیر داغ کن

شیر علاوه بر خاصیت بالایی که دارد در بسیاری از کافی شاپ ها می توان با آن نوشیدنی های متنوعی را آماده کرد. برای سرو کردن نوشیدنی های گرم شما می توانید از دستگاه شیر داغ کن استفاده کنید این وسیله ی قابل شست و شو در بسیاری از کافی شاپ ها یک ابزار کاربردی محسوب می شود و حضور آن ضروری است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل