2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات تهیه نوشیدنی ها

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 22
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91522

دیگر امکانات

اگر قصد راه اندازی یک شغل را دارید می توانید به سراغ خوراکی ها بروید . خوراکی ها همواره محبوب بوده اند و شما می توانید از این طیف گسترده کسب درآمد کنید.

راه اندازی رستوران های سنتی و یا فست فودی و حتی آب میوه فروشی ها و کافی شاپ ها همه و همه جزو بخش رستوران داری محسوب می شود که شما می توانید از طریق آن درآمد زایی کنید.

دستگاه آبغوره گیری پرسی

در اغلب غذاها و سالاد های ایرانی استفاده از یک چاشنی که به غذا عطر و طعم چند برابر ببخشد مرسوم است. یکی از این چاشنی ها غوره است که با گرفتن آب آن می توانید سس های خوشمزه و البته سالمی تهیه کنید.

دستگاه آبغوره گیری پرسی به کمک شما می آید تا بتوانید به وسیله آن آب گیری انواع مرکبات را انجام دهید . این وسیله با تفکیک پوست و ضایعات مرکبات از آب آن کار را برای شما راحت تر می کند و هم چنین کیفیت کار شما بالاتر خواهد رفت.

دستگاه قهوه ساز

قهوه یکی از نوشیدنی های لذت بخش و پرطرفدار است که امروزه طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است برای اینکه شما یک قهوه خوش طعم را در خانه و یا حتی کافی شاپ داشته باشید نیازمند خرید یک دستگاه قهوه ساز هستید که به کمک آن بتوانید قهوه درست کنید در خرید این دستگاه حتما به یک سری نکات ضروری از جمله جنس این دستگاه و قدرت آن باید توجه کنید.

آب میوه گیری

میوه ها دارای خواص بسیار فراوانی هستند که باید در برنامه غذایی خود آن را گنجاند. خوردن میوه ها در فصول مختلف می تواند تا حد زیادی سیستم ایمنی بدن را تقویت کند . آب میوه نیز یک نوشیدنی خوشمزه و البته سالم است که می تواند جای بسیاری از نوشیدنی های مضر مانند نوشابه را پر کند. برای اینکه سریع تر فرآیند آب گیری میوه ها را انجام دهید شما به یک آب میوه گیری نیازمند هستید .باید توجه داشته باشید عضوی که در این دستگاه مهم است تیغه آن است پس این دستگاه باید از تیغه ی قدرت مندی برخوردار باشد.

دستگاه نوشیدنی ساز

برخی وسایل را می توان در هر مکانی با توجه به یک نیاز مشترک تهیه کرد دستگاه نوشیدنی ساز وسیله ای است که برای تهیه نوشیدنی آن هم با تنوع بالا طراحی و ساخته شده شما می توانید از این وسیله در محیط های مختلف کاری مانند آشپزخانه های صنعتی و یا حتی در منازل نیز استفاده کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل