2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ و رستوران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 181
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91486

دیگر امکانات

اگر قصد دارید که یک شغل برای خودتان راه اندازی کنید و یا یه به دنیال یک حرفه بروید در ابتدا باید استعدادها و علاقه مندی های خودتان را کشف کنید به این فکر کنید که در چه کاری مهارت دارید و یا دست کم به چه کاری علاقه مند هستید .

اگر به آشپزی و یا رستوران داری علاقه مند هستید می توانید با توجه به سرمایه خود یک رستوران صنعتی و یا یک آشپزخانه کوچک راه اندازی کنید.

اجاق دو شعله طرح APW

در میان تمام تجهیزات بزرگ و اساسی آشپزخانه صنعتی گاهی نیاز است که یک سری وسایل کوچک برای سفارش های کوچک داشته باشید برای مثال می توان از اجاق دو شعله طرح APW نام برد که با فضای بسیار کوچکی که در بر میگیرد می تواند برای شما مانند یک اجاق پیشرفته کار کرد داشته باشد شما می توانید از این وسیله پرکاربرد در کافه ها نیز استفاده کنید .

چرخ گوشت صنعتی

گوشت در بسیاری از غذاهای ایرانی و فرنگی نقش مهمی دارد و می توان گفت یکی از پرکاربرد ترین ترکیبات است به خصوص که اگر آشپزخانه شما یک کبابی باشد. چرخ گوشت صنعتی وسیله ای است که می توان از آن نه تنها در رستوران ها و یا کبابی ها بلکه در سوپر پروتئین ها نیز استفاده کرد. اگر شما نکات ایمنی مربوط به دستگاه را رعایت کنید یعنی با توجه به استاندارد های آن با دستگاه کار کنید این وسیله طول عمر زیادی برای شما خواهد داشت.

دستگاه خلال کن

خرد کردن و یا خلال کردن سبزیجات در بسیاری از رستوران ها مرسوم است .هم چنین وجود سیب زمینی سرخ شده در فست فودی الزامی است . یک دست بودن و منظم خرد کردن یک کار زمان بر و هم چنین خسته کننده می باشد شما با داشتن یک دستگاه خلال کن می توانید حجم زیادی از سبزیجات مورد نظر خود را خرد کنید و به کارهای مهم تر خود برسید و زمانتان را صرف خرد کردن این مواد نکنید.

مخلوط کن صنعتی

کافی شاپ داری نیز مانند رستوران داری یک حرفه ی سخت است و نیازمند تلاش فراوان و مهارت است . تجهیزاتی مختلفی وجود دارد که مخصوص کافی شاپ است . برای مثال می توان از مخلوط کن صنعتی نام برد که می توان به وسیله آن انواع نوشیدنی های مختلف را تهیه کرد. بدنه و هم چنین تیغه این دستگاه بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی خواهد داشت.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل