2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
راهنمای تاسیس رستوران صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 32
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91337

دیگر امکانات

هنر آشپزی یک هنر لذت بخش است که نیازمند به انگیزه و حوصله دارد . شما می توانید از طریق این هنر برای خودتان کسب درآمد کنید . راه اندازی یک رستوران می تواند در ابتدا از یک آشپزخانه ی کوچک شروع شود و به مرور زمان این حرفه گسترش پیدا کند . به یاد داشته باشید که هیچ گاه در این راه عجله نکنید سعی کنید به آرامی کار خود را پیش ببرید.

تنور سفالی خانگی

بسیاری از غذاهای اصیل ایرانی وجود دارد که با نان خورده می شود وجود نان در سفره ی ایرانی بسیار مهم است و احترام خاصی به آن گذاشته می شود . درست کردن انواع نان محلی می تواند یک کار بسیار لذت بخش و البته مفید باشد . شما می توانید نان محلی را با ترکیبات مفید به وسیله تنور سفالی خانگی تهیه کنید .. این وسیله بدنه بسیار سخت و محکمی دارد و هم چنین قیمت مقون به صرفه ای نیز دارد و شما می توانید به کمک این وسیله انواع نان های خانگی و محلی را طبخ کنید.

ریل و رف

لیست کردن تجهیزات مورد نیاز در رستوران صنعتی این امکان را به شما میدهد که بتوانید به آسانی وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید و در واقع یک نظمی به کار خود ببخشید . یک سری از تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی مشترک است و می توان آن را در هر آشپزخانه ای یافت . مواد اولیه ای که با آن عموما وسایل آشپزخانه صنعتی از جمله ریل و رف و یا انواع کانتر ها را می سازند از استیل ضد زنگ ساخته می شود که هم به راحتی بتوان آن را تمیز کردن و هم در گذر زمان دچار فرسایش نشود.

تجهیزات آماده سازی

هر رستورانی در ابتدای کار نیازمند تجهیزات آماده سازی می باشد . این امر بحث بسیار گسترده ای است زیرا تماما به بودجه ی شخص و یا نوع رستوران بستگی دارد. بی شک هر چه قدر که شما بودجه ی بیشتری داشته باشید می توانید تجهیزات بیشتری تهیه کنید و در کارتان سریع تر باشید اما این نکته به این معنا نیست که نمیتوان با تجهیزات اندک یک آشپزخانه صنعتی راه اندازی کرد . به یاد داشته باشید مهم ترین چیز در این حرفه داشتن مهارت آشپزی است.

دستگاه پوست کن صنعتی

چیزی که در یک آشپزخانه ی صنعتی بسیار مهم است سرعت عمل بالا برای تهیه غذا در حجم زیاد است . دستگاه های متنوعی به این منظور طراحی و تولید شده که می تواند به کار شما سرعت ببخشد برای مثال می توان دستگاه پوست کن صنعتی را نام برد که کار پوست کندن سبزیجات را به راحتی و در مدت زمان اندکی برای شما انجام می دهد که این امر برای صرفه جویی در زمان اهمیت بالایی دارد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل