2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید تجهیزات پخت و پز آشپزخانه

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 13
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91513

دیگر امکانات

تزئینات و دکوراسیون در هر شغلی مهم است زیرا ظاهر کار را زیباتر می کند و در جذب مشتری نیز تاثیر گذار است.

محیط یک رستوران صنعتی نیز جزو آن دسته از مکان هایی است که باید علاوه بر اهمیت دادن به نظافت آن ، به زیبایی و دکوراسیون نیز توجه شود.

اینکه شما یک محیط زیبا و خاص برای رستوران خود داشته باشید باعث جذب بیشتر مشتری خواهد شد و هم چنین آن ها احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

اجاق گاز زمینی دو شعله

اولین کالایی که باید در یک رستوران صنعتی تهیه کنید اجاق گاز است.

بدون وجود اجاق گاز هیچ آشپزخانه ای شکل نخواهد گرفت.

اجاق گاز زمینی دو شعله وسیله ای کم جا و کارآمد است که به منظور پخت و پز و گرم کردن غذا از آن استفاده میشود .

حمل و نقل این وسیله کار بسیار آسانی بوده و هم چنین این وسیله ی با فضای کمی که در بر می گیرد قابل استفاده در آشپزخانه های کوچک می باشد . تهیه غذا ها و رستوران هایی که تازه شروع به کار کرده اند می توانند با خرید وسایل کوچک به کار خود رونق دهند.

گریل ذغالی

گریل کردن غذا یکی از روش برای پخت و پز است. این روش بیشتر برای تهیه مرغ و گوشت و یا برگر ها و یا حتی سوسیس و سبزیجات نیز به کار می رود.

گریل ذغالی وسیله ای است که با آن میتوانید غذای خود را بدون روغن و یا با مقدار اندکی از روغن آماده کنید که این امر سبب شده غذای شما سالم تر باشد . این دستگاه کارآمد در اندازه های مختلف بنابر محیط های مختلف تهیه شده .این ابزار بیشتر در محیط های فست فودی کاربرد دارد.

دستگاه سالاماندر

استیک ها انواع مختلفی دارند اگر شما قصد راه اندازی یک رستوران شیک را دارید می توانید استیک ها و یا انواع برگر ها را نیز در منوی رستوران خود داشته باشید . تهیه استیک بدون مصرف حتی ذره ای روغن با دستگاه سالاماندر امکان پذیر است . که این امر به حفظ سلامت غذا نیز کمک می کند . این وسیله باعث ایجاد آلودگی و دود نیز نمی شود.

دستگاه کراکف پز

هیچ گاه نمیتوان از محبوبیت غذاهای فست فودی صرف نظر کرد تهیه و طبخ این سبک از غذا نیز مانند دیگر غذاها نیازمند داشتن یک سی تجهیزات و ابزارآلات می باشد . شما می توانید به کمک دستگاه کراکف پز سوسیس و یا حتی مرغ را به آرامی طبخ کنید . این ابزار به وسیله یک شیشه احاطه شده که از نظر بهداشتی نیز حائز اهمیت است. و مثل دیگر ابزار رستوران صنعتی این وسیله نیز در ابعاد گوناگونی طراحی و ساخته شده.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل