2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید تجهیزات کارآمدی رستوران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 50
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91355

دیگر امکانات

معقول بودن و عادلانه بودن قیمت غذاها در یک رستوران بسیار مهم است .این که شما صرفا بخواهید از مشتری پول فضای رستوران خود را بگیرید کار درستی نیست از طرفی اگر شما بخواهید برای کم شدن قیمت ها از مواد غذایی نامرغوب استفاده کنید که سلامت مشتریان را هدف قرار میدهد هم کار درستی نیست سعی کنید همه چیز را عادلانه و به نسبت رعایت کنید.

تجهیزات کارآمدی یک آشپزخانه صنعتی

تجهیزات و ابزار کار در یک آشپزخانه بسیار اهمیت دارد .تجهیزات کارآمدی یک آشپزخانه صنعتی از اساسی ترین بخش یک رستوران و یا به طور کلی هر آشپزخانه ی صنعتی است این اهمیت باعث شده که کوچک ترین ایرادی در این ملزومات کار شما را دچار اختلال کند پس باید به یاد داشته باشید درتهیه این وسایل وسواس به خرج دهید.

تجهیزات یک آشپزخانه صنعتی

هر غذایی بسته به ترکیبات و شیوه ی پختی که دارد یه یک سری ابزارآلات نیازمند است. تجهیزات یک آشپزخانه صنعتی با توجه به همین امر متغیر است .

هم چنین تا حدی طرز کار یک آشپز نیز در این امر دخالت دارد برای مثال یک آشپز ترجیح میدهد در رستوران خود نان تازه ارائه دهد بنابراین یک تنور تهیه می کند و دیگری ترجیح میدهد از نان ها آماده استفاده کند پس تهیه تجهیزات یک آشپزخانه تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد.

خرید لوازم صنعتی آشپزخانه

خرج کردن پول مهارت می خواهد . این که شما برای راه اندازی یک کسب و کار چگونه بودجه ی اولیه خود را خرج کنید . در راه اندازی یک رستوران و یا تهیه غذا اولین چیزی که باید به آن بیندیشید خرید لوازم صنعتی آشپزخانه است ناگفته نماند که شما نباید از خرید و یا اجاره کردن یک مکان برای آشپزخانه ی خود غافل شوید.اما چیزی که می تواند بودجه شما را هدر دهد همین تجهیزات آشپزخانه است شما باید برای تهیه این تجهیزات از افراد توانا مشورت بگیرید.

منبع:راه اندازی آشپزخانه صنعتی