2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
لوازم اولیه یک آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 48
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91353

دیگر امکانات

موفق بودن در شغل رستوران داری کار بسیار ساده ای نیست . این که شما بتوانید حجم زیادی از غذا را در طول روز به فروش برسانید باید فرد ماهری باشید .این عامل یکی از سختی های این حرفه است زیرا در دیگر مشاغل مانند لباس فروشی سوپر مارکت و غیره ، اگر اجناس در طول روز به فروش نرفت مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر شما یک رستوران دار باشید و نتوانید غذایتان را به فروش برسانید با ضرر مواجه خواهید شد.

وسایل اولیه تاسیس آشپزخانه صنعتی

پختن هر غذا با وسیله ای که برای آن طراحی شده باعث می شود که آن غذا بسیار خوشمزه تر و با کیفیت ترباشد برای مثال پختن کباب در فر باعث می شود که طعم واقعی آن غذا از بین برود پس اگر شما در رستوران خود کباب سرو می کنید حتما باید یک کباب پز داشته باشید .وسایل اولیه تاسیس آشپزخانه صنعتی به معنای وسایل اساسی و عمومی است یعنی میتوان گفت که در هر آشپزخانه ای باید وجود داشته باشد. ناخودآگاه تقریبا تمامی افراد اجاق گاز را جزو ضروری ترین و اولین تجهیزات آشپزخانه نام می برند که البته علاوه بر آن وسایل دیگری هم وجود دارد.

تجهیزات کارآمدی یک آشپزخانه صنعتی

میتوان به طور کلی تجهیزات کارآمدی یک آشپزخانه صنعتی را چنین معنا کرد:وسایلی که بدون وجود آن ها آشپزی سخت و دشوار خواهد بود. برای مثال میتوان از تاپینگ نام برد وسیله ای که دسترسی آشپز را به مواد غذایی آسان تر کرده و میتواند در مدت زمان کوتاهی از هر مواد غذایی که نیاز دارد استفاده کند.اگر برایتان زمان اهمیت دارد باید به فکر چنین تجهیزاتی برای آشپزخانه ی خود باشید.

لوازم طبخ و گرم کردن غذا

گرم بودن غذا یکی از امتیازات مثبت برای آشپزخانه های صنعتی است.غذاهایی مانند کباب که در لحظه باید پخته شود و مدت زمان کمتری برای پخته شدن نیاز دارد همیشه به صورت داغ سرو می شود اما غذاهایی چون خورشت های ایرانی ، انواع آش ها و سوپ که زمان بیشتری برای پخته شدن نیاز دارند احتمال سرد شدن بیشتری نیز دارند. در هر آشپزخانه ای وجود لوازم طبخ و گرم کردن غذا یک ضرورت محسوب میشود . وسایلی که میتوانند غذا را برای مدت طولانی گرم و تازه نگه دارند برای رستوران ها و یا تهیه غذاهایی که غذاهایی چون آش و سوپ و خورشت سرو میکنند ضروری است .

منبع:راه اندازی آشپزخانه صنعتی