2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
وسایل مورد نیاز یک آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 63
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91368

دیگر امکانات

شغل رستوران داری جز آن دسته از مشاغلی است که نیاز به آن همیشه وجود دارد . فرقی نمیکند شما در هر تاریخ از زمان که باشید به غذا خوردن احتیاج دارید .هم چنین وجود خلاقیت در این شغل این امکان را به شما می دهد که مشهور باشید و هر روزه مشتریان زیادی به رستوران شما بیایند .پس به یاد داشته باشید که تنها مزه ی غذا مهم نیست شما باید به دکور رستوران خود نیز اهمیت بدهید.

لوازم راه اندازی فست فود صنعتی

امروزه فست فود ها با آن ظاهر جذاب وطعم های لذیذ و هم چنین تنوع بالا بسیار در میان مردم محبوب شده اند . راه اندازی یک فست فودی میتواند پولساز باشد . لوازم راه اندازی فست فود صنعتی وسایلی است که شما برای پختن انواع غذاهای فست فودی به آن نیازمند هستید .

فست فود ها غذاهایی هستند که به سرعت تهیه می شوند و بیشتر مواد اولیه آماده است .از این وسایل میتوان از فر پیتزا پز نام برد.

وسایل مورد نیاز در یک آشپزخانه

فرقی نمی کند که شما یک رستوران صنعتی دارید و یا یک آشپزخانه صنعتی به طور کلی وسایل مورد نیاز در یک آشپزخانه به تمامی ابزاری گفته می شود که در هر آشپزخانه ای مورد نیاز است یعنی بدون وجود آن ها آشپزخانه هیچ مفهومی پیدا نخواهد کرد.

این وسایل در یک آشپزخانه صنعتی به مراتب بزرگ تر خواهد بود انواع چاقوها و گاز برای پخت و پز را میتوان در این دسته در نظر گرفت .

تجهیزات یک آشپزخانه صنعتی

برای اینکه بتوانید در طول روز جواب گوی نیاز مشتریان باشید و بتوانید حجم بالایی از انواع غذا را طبخ و به فروش برسانید نیاز به یک سری نیروی کار و یک سری وسایل دارید.

نیروی کار که واضح است شما میتوانید با استخدام آشپز این بخش را تامین کنید. تجهیزات یک آشپزخانه صنعتی همان وسایلی است که شما به آن نیاز دارید که تهیه آن به مراتب سخت تر از استخدام نیروهای انسانی است زیرا اگر شما از آشپز خود راضی نباشید میتوانید آن را تعویض کنید اما تعویض تجهیزات آشپزخانه برای شما بار مالی به همراه خواهد داشت.

منبع:راه اندازی آشپزخانه صنعتی