2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تهیه تجهیزات حرفه ای رستوران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 189
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91494

دیگر امکانات

هر آشپزخانه ای برای بالاتر رفتن سرعت عمل در کار خود نیازمند یکسری از وسایل می باشد که هر چقدر این وسایل پیشرفته تر و امروزی تر باشد کار او راحت تر پیش می رود.

اگرچه تهیه این دستگاه ها ممکن است هزینه بر باشد اما به کیفیتی که به کار شما می بخشد می ارزد . درواقع هزینه ها جبران خواهد شد.

خمیرگیر

تهیه انواع مختلف نان ها و یا حتی شیرینی های مختلف در بسیاری از رستوران ها مرسوم می باشد شما برای پختن این خوراکی ها نیاز به تهیه یک خمیر دارید که ورز دادن آن و یکدست شدن خمیر در حجم بالا یک چالش است.

دستگاه خمیرگیر یک وسیله ای است که با آن میتوانید خمیر اولیه را تهیه کنید این وسیله در اندازه های مختلفی درست شده که بسته به حجم خمیری که میخواهید درست کنید میتوانید از آن تهیه کنید.

دستگاه کباب زن

سیخ کردن کباب یکی از فرآیند های زمان گیر است خصوصا وقتی که شما می خواهید در حجم بالا کباب آماده کنید .

دستگاه کباب زن به صورت خودکار توانایی به سیخ کشیدن کباب را دارد که در زمان شما صرفه جویی می شود و میتوانید در مدت کوتاه تعداد سفارش های بیشتری را نحویل مشتری دهید .

این دستگاه مانند یک آشپزحرفه ای عمل میکند یعنی کباب هرگز از روی سیخ نخواهد ریخت و یک کباب با ظاهر زیبا به شما تحویل میدهد.

دستگاه ذرت مکزیکی

ذرت مکزیکی را میتوان به عنوان یک میان وعده یا غذا در نظر گرفته . ماده اصلی برای تهیه این غذا ذرت است که با انواع ادویه های مختلف و سس و دیگر سبزیجات مزه دار می شود.

مثل تمامی فست فودها این غذا نیز طرفدار بسیار زیادی دارد و تهیه این غذا میتواند سودمند باشد .

اگر در سرتان فکر پختن این غذا را دارید باید بدانید که دستگاه ذرت مکزیکی وسیله ای است که با آن میتوانید این غذا را تهیه کنید.

این وسیله ذرت هارا به آرامی می پزد و آن را همیشه گرم نگه میدارد.

دستگاه سبزی خرد کن

وجود سبزی در بسیاری از غذاهای ایرانی رایج است پس سبزی خرد شده در حجم بالا برای یک رستوران ایرانی ضروری است .

خرد کردن سبزی با دست یا روش های قدیمی بسیار سخت و زمان بر و میتوان گفت که نشدنی است. دستگاه سبزی خرد کن میتواند چندین کیلو از سبزی را به راحتی و در عرض کمتر از چند دقیقه برای شما خرد کند .

از طرفی فروش انواع سبزی خرد شده نیز میتوانید یک شغل پردرآمد باشد .

ترولی

ترولی وسیله ای است برای تمامی رستوران های شیک که علاوه بر کیفیت غذا به ظاهر زیبا نیز توجه میکنند.

با این وسیله میتوانید انواع نوشیدنی و یا ظروف غذا را از آشپزخانه به سالن غذا خوری بیاورید که در عین راحتی کار و آوردن همزمان چندین غذا ظاهر کار شما نیز زیبا به نظر میرسد .

این وسیله در تعداد طبقات متنوعی ساخته شده هم چنین جنس آن نیز میتواند با یکدیگر مختلف باشد.