2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
وسایل مورد نیاز در یک آشپزخانه

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 37
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90701

دیگر امکانات

هر غذایی با توجه به سبکی که پخته میشود وسیله ای برای پختن لازم دارد که مناسب آن باشد برای مثال پختن پیتزا نیاز به فر دارد و پختن نان نیازمند تنور است.

آگاهی از این موضوع که چه دستگاهی برای شما مناسب است اهمیت بالایی دارد و در کیفیت غذای شما اثر گذار خواهد بود زیرا اندکی خام بودن و یا سوختن غذا میتواند تا حد زیادی کیفیت کار شما را پایین بیاورد.

فر دیزی

دیزی یکی از غذاهای اصیل ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

هر رستوران سنتی ایرانی علاوه بر کباب باید دیزی را نیز در منوی خود قرار دهد. این غذای خوش طعم در ظرف های تک نفره و جداگانه پخته میشود که این عمر ممکن است کمی سخت باشد . به یقین پختن یک دیگ بزرگ غذا به مراتب آسان تر از پختن در ظروف تک نفره است .

برای سهولت در این کار فر دیزی ،طراحی شده تا بتوان تعداد زیادی از ظرف های تک نفره دیزی را در آن جای داد و آماده خوردن کرد.

اسلایسر صنعتی

اسلایسر صنعتی یک وسیله ی چند کاره در تمام محیط هایی است که با پخت و پز غذا سر و کار دارند فرقی نمی کند چه یک رستوران فرنگی و یا چه یک قنادی یا رستوران ایرانی این وسیله همه جا مورد استفاده است .

قطعه کردن انواع میوه و سبزیجان در حجم بالا آن هم یک اندازه و شبیه به هم یک امر زمان بر است که نیاز به دقت بالایی نیز دارد اما این وسیله کارآمد کار شما را راحت کرده و میتواند حجم بالایی از میوه و سبزیجات را برای شما خورد کند.

باربیکیو

کبابی و یا دودی کردن انواع خوراکی ها چه گوشت و ماهی و مرغ و یا چه سبزیجات میتوان طعم بهتری به غذا بدهد اما این کار نیازمند وسیله ای است که بتوان با آن چنین کاری را انجام داد .

باربیکیو وسیله ای است که فضای زیادی را اشغال نمیکند و با گاز کار میکند شما میتوانید از این وسیله برای کباب کردن سبزیجات و یا انواع گوشت استفاده کنید.

این وسیله برایفضای حیاط های بزرگ بسیار مناسب می باشد و میتوان از طعم یک کباب عالی لذت ببرید.

میز کار ساندویچی

قطعا شما نیز جز افرادی هستید که دوست دارید محتویات ساندویچتان را خودتان انتخاب کنید و میزان آن نیز به دلخواه خودتان باشد.

میز کار ساندویچی وسیله ای است که به مشتریان این امکان را می دهد تا طرز ساندویچ خود را ببینند این وسیله ظاهر فوق العاده جذابی دارد و هم چنین با قرار دادن یک لایه محافظ از آلوده شدن و در معرض عام قرار گرفتن مواد خوراکی جلوگیری کرده بنابراین بسیار بهداشتی بوده.

سرخ کن صنعتی

سرخ کردنی ها در هر نوع غذایی چه ایرانی و چه فرنگی وجود دارد. اما میزان غذاهای سرخ شدنی در فست فودی ها به مراتب از رستوران های فست فودی بالاتر بوده پس صاحبان فست فودی ها باید یک سرخ کن صنعتی داشته باشند تا بتوانند حجم بالایی از مواد سرخ کردنی را آماده کرده و به صورت داغ و تازه تحویل مشتریان دهند.