صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
بهترین روش کاشت مو

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 3
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88650

دیگر امکانات

بهترین روش کاشت مو

قیمت: 0 تومان

بهترین روش کاشت مو

اگر به تازگی به این موضوع پی برده اید که موهای سرتان بیش از قبل می‌ریزد و طی ماه‌های اخیر موهایتان هر روز کم پشت‌تر شده است، نگران نباشید. در میان تمام هزاران سالی که انسان به شکل امروزی روی زمین زندگی می‌کند، سر شما بهترین وقت را برای کچل شدن انتخاب کرده است.

واقعیت این است که در دوره و زمانه‌ای که ما زندگی می‌کنیم دیگر کم پشت شدن یا طاسی سر اتفاقی نیست که برای همه (دیر یا زود) بیافتد. با پیشرفت علم بخصوص پزشکی و داروسازی امروز شاید تنها سوال این باشد که از حجم موهایتان راضی هستید یا خیر

اگر جواب خیر باشد بهتر است هرچه سریعتر به یک کلینیک پوست و مو مراجعه کرده و پس از مشاوره با متخصصان عرصه کاشت مو، به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین روش را برای سرتان انتخاب کنید.

کاشت مو

در عمل کاشت مو، پزشک ممکن است نوار باریکی از پوست را از پشت سر جدا کند، فولیکول‌های سالم ان را خارج نموده و ان‌ها را در محل‌های فاقد مو پیوند کند که به این روش FUT گفته می‌شود، روش دیگر برداشت تک به تک گرافت‌های مو و کاشت تک به تک ان‌ها می‌باشد که هر گرافت معمولا دارای ۲ اای ۴ تار مو میباشد که در این حالت نوار پوستی از پشت سر برداشت نمی‌شود، عمل پیوند مو را در قسمت‌های مختلف مثل موی سرو صورت (ابرو و ریش و ...) می‌توان انجام داد. اگر پیوند و کاشت واحد‌های فولیکولی به‌درستی انجام شود، مو‌های کاشته شده در ناحیه‌ی موردنظر به‌طور طبیعی رشد می‌کنند، دائمی هستند، حالت مناسب داده می‌شوند، به مراقبت خاصی نیاز ندارند و نمی‌ریزند.

امروزه روش‌های مختلف و متنوعی در دسترس علاقمندان به کاشت مو قرار دارد. اگر از دسته افرادی هستید که به کاشت مو فکر می‌کنید باید توجه داشته باشید انتخاب روش به عهده پزشک یا متخصص کاشت موییست که به آن مراجعه نموده اید و بیش از هر چیز به مواردی، چون وضعیت ریزش مو، نواحی اهدا کننده و کیفیت ناحیه (بانک مو) بستگی دارد. البته شما به عنوان مراجعه کننده می‌توانید با تایید خط رویش مو، محدودیت‌های زمانی خود و ... متخصص کاشت مو را در انتخاب بهترین روش یاری کنید.

پیش از معرفی روش‌های پیوند و کاشت مو اشاره به این نکته ضروریست که طبق بخشنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تیم کاشت مو تنها در کلینیک تخصصی مجوز دار پوست و مو و زیر نظر متخصصان پوست، جراحان پلاستیک و جراحان سر و گردنی که دانش کافی در زمینه بیماری‌های پوست و مو را دارند، قابل انجام است.

کاشت مو به روش FUT

در روش کاشت مو FUT (Follicular Unit Transplantation) نوار باریکی از بافت سر (معمولا پشت و کنار سر) برداشته می‌شود و سپس توسط متخصصین کاشت مو زیر میکروسکوپ‌های مخصوص به واحد‌های مو یا FUG تبدیل میشود. در گام بعدی برش‌هایی در نواحی مورد نظر برای کاشت مو ایجاد می‌کردد و این واحد‌های مو در آن برش‌ها کاشته میشود.

مزایا

غیر قابل رویت بودن محل کاشت مو وظاهر طبیعی مو

امکان برداشت مو از دیگر نواحی بدن مثل کتف و سینه

حفظ کیفیت بانک مو

معایب

ایراد بزرگ این روش کاشت مو، ایجاد برشی بزرگ در ناحیه پشت سر است که ممکن است به همان صورت باقی بماند.

همچنین روش کاشت مو FUT برای افرادی که پوست سرشان قابلیت کشیده شدن ندارد و یا در مراحل ابتدایی ریزش قرار دارند به محدودیت‌هایی همراه است.

کاشت مو به روش FIT

در این روش واحد‌های مو به صورت گروهی یا تک تک از نقاط دیگر سر با وسیله‌ای به نام هولدر یا پانچ برداشته شده و در نواحی بدون مو کاشته می‌شود. در این روش کاشت مو که چند جلسه طول می‌کشد خبری از عمل جراحی نیست. روش کاشت مو FIT تقریبا بدون درد است و با بی حسی موضعی انجام میشود. جالب است بدانید در این روش کاشت مو معمولا بعد از یک تا چهار هفته، فولیکول‌های مو وارد فاز استراحت می‌شوند در نتیجه شاهد ریزش مو خواهیم بود. اما نیازی به نگرانی نیست چرا که مو‌ها بعد از خارج شدن از این فاز مجددا به رشد ادامه خواهند داد.

مزایا

درد و خونریزی بسیار کم

از بین رفتن جای زخم

عدم نیاز به پانسمان و یا مواظبت از زخم

معایب

هزینه بیشتر

احتمال آسیب دیدن بخش زنده ریشه مو

طولانی بودن روند کاشت مو

آسیب دیدن بانک مو

منبع: سایت خبری برترین ها