2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات ضروری رستوران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 111
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91221

دیگر امکانات

پوست کن سیب زمینی

سیب زمینی یکی از مواد غذایی پر کاربرد است .این ماده چه در غذاهای ایرانی و چه در فست فود ها کاربرد بالایی دارد.

برای تهیه این ماده غذایی به شکل های مختلف برای مثال سرخ شده و یا پخته شده نیازمند وسایل مختلفی هستیم تا کار را برای ما راحت بکند.

یکی از چالش ها تهیه سیب زمینی در حجم بالا است . فرآیند شستن و پوست کندن این ماده غذایی بسیار زمان بر است .

دستگاه پوست کن سیب زمینی کار را راحت میکند و میتواند حجم بالایی از سیب زمینی را پوست بکند . جنس این دستگاه از فلز است و همین موضوع باعث شده بتوان آن را به راحتی شست و هم چنین مقاومت دستگاه را در برابر خرابی و فرسایش بالا می برد .

علاوه بر این ،دستگاه قادر به پوست کردن هر میوه یا سبزیجات دیگر نیز است.

کباب پز گازی بوتان

یکی از پر طرفدار ترین غذاهای ایران کباب است . در ایران بیش از ده ها نوع کباب داریم که هر کدام مزه ی مخصوص و هم چنین طرفداران ویژه ی خود را دارند و این محبوبیت بالا باعث شده این غذا در تمامی منو های رستوران های سنتی و ایرانی و به طور کل در تمامی مکان هایی که غذاهای ایرانی ارائه می دهند باشد .

پختن کباب در حجم و تعداد زیاد ،بدون داشتن یک وسیله برای پختن سخت خواهد بود اما با وجود دستگاه کباب پزی بوتان این مشکل رفع شده و میتوان انواع کباب ها را به راحتی طبخ و آماده ی خوردن کرد. علاوه بر فرآیند پختن کباب این دستگاه فضای کمی را در بر میگیرد و به خاطر نوع بدنه به راحتی میتوان چربی ها و آلودگی ها را از آن زدود.

اجاق گاز پایه دار

اصلی ترین رکن در هر آشپزخانه چه صنعتی و چه خانگی وجود اجاق گاز پایه دار است.

یک اجاق گاز کاربردی باید یکسری ویژگی ها داشته باشد برای مثال فضای خیلی زیادی را درگیر نکند یا شعله های آن با هر تعدادی که بود با اندازه های مختلف تعبیه شود.

اجاق گاز ها با تعداد شعله های مختلفی وجود دارد که بسته به نیاز میتوانید آن را انتخاب کنید.

فر پیتزا ریلی

در میان غذاهای حاضری ، میتوان پیتزا را پر طرفدار ترین آن ها دانست .

این غذا برای هر گروه سنی جذاب است و متقاضیان آن نیز بسیار زیادند. میتوان گفت در اکثر رستوران هایی که این غذای لذیذ را در منوی خود دارند ، در آشپزخانه نیز باید یک فر پیتزا ریلی داشته باشند تا این غذا را کامل پخته و گرم تحویل مشتری دهند.

هم چنین این دستگاه توانایی این را دارد که تعداد زیادی از این غذا را به طور هم زمان طبخ کند و این امر برای رستوران هایی با مشتریان زیاد بسیار کاربردی و حائز اهمیت می باشد.

تخته کار رستوران

وجود یک سطح صاف و خلوت برای ریز ریز کردن انواع مواد خوراکی و یا تهیه خمیر برای نان یا شیرینی بسیار اهمیت دارد. این سطح در هر جایی که غذا طبخ میشود باید وجود داشته باشد.

تخته کار رستوران باعث ایجاد تسلط بر روی مواد خوراکی شده و میتوان آن ها را به راحتی قطعه و خورد کرد.

این تخته ها از جنس های مختلفی درست شده اما بهترین نوع آن ها که از نظر بهداشتی نیز مورد تایید است ،چوب است.

این وسیله به راحتی قابل تمیز شدن است و شما میتوانید به راحتی و تمرکز بالا به آشپزی خود ادامه دهید.