صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات پذیرایی رستوران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 43
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88690

دیگر امکانات

اگر میخواهید وارد شغل رستوران داری شوید و در میان رقیبان خود بدرخشید باید به یک سری از عامل ها توجه داشته باشید که ممکن است خیلی از هم شغلان شما به آن بها ندهند یا در نظر آن ها کم اهمیت جلوه کند.علاوه بر طعم مطلوب غذا و نظافت در رستوران فاکتوری که بسیار چشم نواز است تجهیزات رستوران میباشد .

تجهیزات رستوران

تجهیزات پذیرایی رستوران نقش مهمی در لوکس بودن رستوران شما دارد و نشان دهنده ی سلیقه ی بالای صاحب رستوران میباشد.این تجهیزات شامل انواع میزها و صندلی ها با طرح های شیک و خاص و پیش پا افتاده ترین عامل ها مثلا سبد نگهداری نان نیز میشود.

راه اندازی تهیه غذا

اگر در حرفه غذا و آشپزی مهارت دارید و میخواهید وارد این کار شوید اما بودجه شما برای بنا کردن یک رستوران کفاف نمیدهد راه اندازی تهیه غذا میتواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد زیرا نیاز به فضای کمتری دارد از بسیاری از عوامل مثل میز و صندلی و ظروف فاکتور گرفته میشود .همین طور میتوانید بسیاری از غذاهای خانگی و محلی را آماده کنید .میتوانید در ابتدای کار برای جذب مشتری بیشتر انواع سالاد یا ماست و ترشی را به صورت رایگان در کنار غذا به مشتریان دهید.

ترولی آبچکان سیار

میتوان گفت در تمامی رستوران های بزرگ و سالن های عروسی ترولی آبچکان سیار وجود دارد. این وسیله میتواند تعداد زیادی از ظروف تمیز یا کثیف را با صرف انرژی و زمان کمتری جابه جا کند .این وسیله از نظر تعداد طبقات متفاوت است که آن به نیاز و حجم کار متقاضی برمیگردد.

سینک استیل صنعتی

نظافت ظروف حرف اول در موفقیت و کیفیت کار یک رستوران یا هتل را میزند بی شک هیچ کس تمایل به خوردن غذا در ظرف های کثیف را ندارد .سینک استیل صنعتی یک وسیله ی ضروری برای شاغلان این حرفه میباشد .این سینک ها از نظر شمار لگن ها با هم متفاوت است که مسلما هر چه تعداد بالاتر باشد ،کار هم آسان تر و سریع تر پیش میرود .

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل