2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات راه اندازی سلف سرویس

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 8
بازديد ديروز : 109
كل بازديدها : 90612

دیگر امکانات

همان طور که می دانید برای راه اندازی فست فود برگر زغالی مانند هر فست فود دیگری نیاز به تهیه ی یک سری لوازم و تجهیزات می باشد که می توانید با فراهم کردن آن ها یک فست فودی برگر ذغالی راه اندازی کنید در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از انواع تجهیزاتی که برای راه اندازی فست فود لازم است آشنا کنیم.

خط سلف سرویس

معمولا برای فضاها و مکان هایی که می خواهند از افراد زیادی با سرعت کم پذیرایی کنند می توان از خط سلف سرویس استفاده کرد، بسته به حجم فضایی که می خواهید در آن خط سلف سرویس راه اندازی کنید می توانید خط سلف سرویس را از یک تا چند متر طراحی کنید.

اجاق گاز استیک پز

یکی از دستگاه هایی که برای پخت انواع استیک، ماهی و مرغ استفاده می شود اجاق گاز استیک پز نام دارد این دستگاه حجم کمی را اشغال می کند و در انواع فست فودی ها قابل استفاده می شود، اجاق گاز استیک پز مبله در انواع مختلفی به فروش می رسد. این اجاق با توجه جنسش قیمت های مختلفی دارد. اجاق گاز استیک پز با صفحه ی شیار دار برای گریل انواع گوشت و مرغ مناسب می باشد.

سینک ظرفشویی رستورانی

یکی از وسایل و تجهیزاتی که برای انواع آشپزخانه های صنعتی قابل استفاده می باشد سینک ظرفشویی می باشد این وسیله با حجم های مختلف به فروش می رسد، سینک ظرفشویی رستورانی در اندازه های مختلف و برای مصارف مختلف به فروش می رسد. سینک های صنعتی در سه نوع تک لگن، دو لگنه و سه لنگه می باشد. سینک ها با توجه به نوع استیل مصرفی که در ساخت آن استفاده می شود قیمت های مختلفی دارد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل