2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 17
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90681

دیگر امکانات

برای تاسیس تهیه ی غذا، رستوران و یا راه اندازی کترینگ که در آن برای میهمانان غذا سرو می شود نیاز به فراهم ساختن تجهیزات سرمایشی مانند یخچال، دستگاه دوغ ساز و ... می باشد این وسایل و تجهیزات برای نگه داری انواع نوشیدنی استفاده می شود. امروزه نیاز به دستگاه های برودتی و سرمایشی نه تنها در رستوران ها احساس می شود بلکه بسیاری دیگر از واحدهای صنعتی نیاز به تهیه ی این تجهیزات و لوازم دارند. در ادامه ی مطلب به توضیح مختصری در خصوص انواع دستگاه های برودتی و سرمایشی خواهیم پرداخت.

دستگاه دوغ ساز ایستاده

یکی از محبوب ترین نوشیدنی های ایرانی در بین مردم دوغ است، برای این منظور می توان از دستگاهی به نام دوغ ساز که به تایید وزارت بهداشت و غذا رسیده است استفاده کرد، سفره خانه ها از این وسیله استفاده ی زیادی می کنند. استفاده از این دستگاه بسیار ساده می شود علاوه بر این دستگاه دوغ ساز به صورتی است که برای شست و شوی آن مشکلی نخواهید داشت.

آبسردکن تک شیر استیل

همان طور که می دانید یکی دیگر از وسایل سرمایشی که امروزه در بازار با قیمت های مختلف به فروش می رسد آبسردکن تک شیر استیل می باشد از این وسیله می توان در کلیه ی واحدهای صنعتی مانند کارخانه ها و کارگاه ها و یا رستوران ها و فست فودها استفاده کرد، این وسیله برای محیط های کوچک مناسب می باشد. این دستگاه این امکان را به شما می دهد که در فصول مختلف و با توجه به دمای هوا میزان سردی آن را مشخص کنید نوع دیگری از این دستگاه آبسردکن دو شیر استیل می باشد که به دلیل اندازه ی بزرگ تری که دارد برای واحدهای صنعتی بزرگ تر و رستوران های بزرگ قابل استفاده می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل