صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
انواع اجاق برای راه اندازی سفره خانه

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 61
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88708

دیگر امکانات

سفره خانه ها و غذاهایی مانند دیزی که در آن جا سرو می شوند مورد توجه افراد بسیاری می باشد امروزه تعداد افرادی که برای سرو غذا سفره خانه ها را انتخاب می کنند در حال افزایش می باشد، در عین حال راه اندازی سفره خانه سنتی می تواند به شغل پر درآمدی برای افراد تبدیل شود اما برای راه اندازی یک سفره خانه ی کامل و مجهز که نظر افراد زیادی به آن جلب شود فراهم آوردن تجهیزات آن از ضروری ترین امور می باشد به طور کلی تاسیس سفره خانه لوازم و تجهیزات زیادی را نیاز دارد در این مقاله قصد داریم شما را با اولین و ضروری ترین وسایل و تجهیزات برای تاسیس یک سفره خانه ی مجلل آشنا کنیم در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص دو نوع پرکاربرد از انواع اجاق ها و فر دیزی پزی اطلاعات مختصری را در اختیارتان قرار دهیم.

فر دیزی پزی

دیزی یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی است در قدیم سفره خانه هایی که برای میهمانان خود دیزی سرو می کردند دیزی را به صورت سنتی و بر روی آتش مستقیم طبخ می کردند این کار برای تعداد زیاد مقرون به صرفه نخواهد بود و قطعا زحمت فراوانی خواهد داشت استفاده از فر دیزی پزی که امروزه با ظرفیت های گوناگون در بازار به فروش می رسد راه به صرفه تری برای پخت دیزی در تعداد بالا می باشد لازم به ذکر است که طعم دیزی در این فرها بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد.

اجاق گاز زمینی سه شعله

اجاق پروفیلی به صورت شش شعله و چهار شعله در بازار موجود می باشد یکی از انواع این اجاق ها که به صورت زمینی و برای مصارف متعدد قابل استفاده می باشد اجاق گاز زمینی سه شعله می باشد.

این وسیله برای پخت انواع غذا در حجم بالا و برای رستوران ها، کترینگ ها و... قابل استفاده می باشد، این گاز به صورت سه شعله و از جنس استیل می باشد این اجاق گاز حرارت بالایی دارد و برای مصارف صنعتی مورد نیاز می باشد در صورتی که نیاز به پخت حجم کمتری از غذا دارید می توانید از دیگر اجاق گازهای تک شعله و دو شعله استفاده کنید. اجاق گاز زمینی سه شعله ارتفاعی در حدود 55 سانتی متر دارد و به دلیل اینکه از جنس استیل می باشد کاملا ایمن است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل