2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
امکانات راه اندازی قنادی مجلل

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 19
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90683

دیگر امکانات

راه اندازی شیرینی پزی و قنادی یکی از مشاغل پر طرفدار در بین مردم محسوب می شود مصرف شیرینی در انواع مختلف برای مراسم مانند مجالس عزا و عروسی استفاده می شود برای همین امروزه تعداد بسیار زیادی از شیرینی پزی ها با پخت انواع کیک و شیرینی های متنوع در خدمت مردم هستند. برای راه اندازی کافه قنادی ابتدا باید تجهیزات و ولوازم مورد نیاز برای تاسیس آن فراهم شود، در ادامه ی مطلب به برخی از این تجهیزات و لوازم قنادی برای راه اندازی شیرینی پزی خواهیم پرداخت.

خمیر گیر 40 کیلویی

این وسیله یکی از اساسی ترین لوازم برای تاسیس یک شیرینی پزی مجلل می باشد به عبارت دیگر برای درست کردن خمیر انواع شیرینی و کیک می توان از خمیر گیر 40 کیلویی استفاده کرد این خمیر گیر با عمق زیادی که دارد می تواند به اندازه ی 40 کیلو خمیر را به طور کامل ورز داده و آماده ی پخت کند بر روی این وسیله چند دکمه قرار دارد که می تواند با دورهای مختلف خمیر را ورز دهد از این دستگاه با نام های میکسر یا همزن صنعتی در تهیه ی خمیر نان و ورز دادن گوشت در تهیه ی غذا و رستوران ها استفاده می شود.

میز کار قنادی

این میز از جنس استیل بوده و ضد زنگ می باشد از این میز می توان در قنادی ها و شیرینی پزی ها استفاده کرد، این میز در انواع گوناگون و به صورت یک و چند طبقه در بازار به فروش می رسد. از این میز در شیرینی پزی ها برای آماده سازی اولیه ی مواد شیرینی و کیک و یا برش زدن آن استفاده می شود لازم به ذکر است میز کار قنادی کاملا بهداشتی بوده و به دلیل استیل بودن آن کار بر روی آن بسیار ساده می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل