2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ملزومات راه اندازی تالار عروسی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 12
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91122

دیگر امکانات

از جمله ملزومات مورد نیاز برای راه اندازی رستوران، کترینگ و یا تهیه ی غذا فراهم آوردن امکانات مورد نیاز آن می باشد این امکانات تهیه ی وسایلی مانند اجاق گاز بزرگ ، دیگ و اجاق پلوپز می باشد که برای هر رستوران صنعتی از واجبات محسوب می شود. در ادامه ی مطلب درباره ی برخی از مهم ترین وسایل برای راه اندازی تالارهای پذیرایی و موارد مصرف هر یک خواهیم پرداخت.

راه اندازی تالار عروسی

یکی از کسب و کارهایی که امروزه به عنوان پر درآمدترین شغل ها شناخته شده است راه اندازی تالار عروسی می باشد اولین قدم برای راه اندازی تالار عروسی فراهم آوردن فضایی بزرگ برای این کار می باشد علاوه بر این فراهم کردن آشپزخانه ای بزرگ نیز در این تالار از ملزومات راه اندازی تالار عروسی می باشد چرا که تهیه ی غذا در انواع متنوع و در سطح زیاد قطعا به آشپزخانه ای بزرگ با وسایل خاص نیاز می باشد.

میز برنج

این میز در ابعاد بزرگ برای پاک کردن برنج، حبوبات و... می باشد که بر روی سطح این میز حفره ای بزرگ وجود دارد که برای جداکردن انواع مختلفی از برنج و حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد. میز برنج از جنس استیل بوده و در اندازه های مختلفی به فروش می رسد.

اسکرابر

احتمالا تاکنون نام وسیله ای به نام اسکرابر به گوشتان خورده است این وسیله یکی از مهم ترین تجهیزات برای نظافت صنعتی به شمار می رود. اسکرابر یا زمین شوی صنعتی وسیله ای می باشد که به صورت مکانیکی کار شست و شوی و خشک کردن سطح را انجام می دهد. این دستگاه از یک برس بزرگی تشکیل شده است که با سرعت زیاد بر روی سطح زمین حرکت کرده و تمام آلودگی ها را از روی سطح پاک می کند. نکته ی مهم در خصوص استفاه از این کف شوی این است که برای هر نوع سطحی قابل استفاده می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل