2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع کباب پز های صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 120
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91230

دیگر امکانات

کباب ها یکی از متنوع ترین و محبوب ترین انواع غذاها است که اگر به خوبی و با ابزار مناسب آن را طبخ کرد می توان یک کباب درجه یک تهیه نمود . بنابراین محبوبیت شما می توانید یک رستوران صنعتی راه اندازی کرده و از این طریق درآمد کسب کنید

شما می توانید با توجه به فضایی که می خواهید برای رستوران خود اختصاص دهید از انواع کباب پز نیز استفاده کنید.

کباب پز تابشی ایستاده ۱۰ سیخ

کباب پزها تنوع بالایی دارند که این تنوع این امکان را می دهد که شما بتوانید وسیله مورد نیاز خود را تهیه کرده و با آن کسب درآمد کنید . کباب پز تابشی ایستاده ۱۰ سیخ یکی از انواع کباب پز ها است که یک خوبی دارد آن تولید کم دود است بنابراین برای محیط های کوچک نیز مناسب بوده این وسیله با توجه به ابعاد کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل و نقل نیز بوده است.

کباب پز گازی ۵۰ سانتی ایستاده

این که یک وسیله در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده باشد این امکان را به مشتری می دهد که بتواند با توجه به نیازهای خود حق انتخاب داشته باشد کباب پز گازی ۵۰ سانتی ایستاده یکی دیگر از انواع کباب پز ها است که می توان به کمک آن حتی در محیط های خانگی نیز یک کباب مرغوب را تهیه نمود این وسیله کیفیت بالایی نیز دارد.

کباب پز ذغالی ۷۰ سانتی ایستاده

کبابی که روی ذغال تهیه شود طعم بسیار لذیذ تری خواهد داشت برای این که شما بتوانید به کمک ذغال کباب تهیه کنید کباب پز ذغالی ۷۰ سانتی ایستاده یکی از دستگاه هایی است که میتوان به کمک آن یک کباب ذغالی را تهیه کرد. این وسیله به دلیل طراحی خاصی که دارد از ریزش ذغال به زمین خودداری کرده که این امر در حفظ نظافت یک آشپزخانه ضروری است .