صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تاسیس یک آشپزخانه مجلل

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 40
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88687

دیگر امکانات

یکی دیگر از شغل هایی که امروزه بسیاری از مردم به آن روی می آوردند،مشاغل مربوط به غذا است. حال میتواند مربوط به انواع دسر و کیک یا شیرینی باشد یا غذاهای محلی و اصیل ایرانی یا غذاهای دیگر کشورها.این کار ابعاد مختلفی دارد مثلا میتواند در ابعاد کوچک مانند یک تهیه غذا باشد یا در ابعاد بزرگ مانند بسیاری از رستوران ها که آن بسته به توانایی و امکانات هر شخص متغیر است.

کباب پز

انواع مختلفی از کباب وجود دارد که هر یک به نوعی منحصر به فرد بوده و مشتریان خود را دارد.قرار دادن انواع کباب ها در منو میتواند مشتریان زیادی را جذب کند.کباب پز نیز میتواند کباب های زیادی را در مدت زمان نسبتا کمی آماده کند.این کباب پزها مدل های مختلفی دارند از مدل خانگی گرفته تا در ابعاد بزرگتر که در رستوران ها مورد استفاده می باشد.

راه اندازی تهیه غذا

این روزها وجود کاروسرشلوغی،فرصت را برای پختن یک غذای خانگی از انسان گرفته .خوردن هر روزه غذاهای فست فودی نیز باعث دل زدگی میشود و تقاضا را برای یک غذای خوشمزه ی خانگی بالا میبرد.راه اندازی تهیه غذا برای پختن انواع غذاهای خانگی به نسبت تاسیس یک رستوران هزینه کمتری دارد پس میتواند شغل مناسبی باشد به شرط اینکه در آشپزی مهارت بالایی داشته باشید.

تجهیزات کبابی

راه اندازی یک کبابی مانند هر شغل دیگری نیاز به یک سری ابزارآلات دارد.تجهیزات کبابی به آن دسته از وسایلی گفته میشود که شما برای پختن یک کباب درجه یک و مرغوب نیاز دارید برای مثال یک وسیله برای پخت کباب ها و انواع سیخ ها در اندازه های و جنس های مختلف ،وسایلی برای طبخ برنج یا حتی در صورت وجود امکانات یک تنور برای پخت نان تازه.

راه اندازی کافی شاپ

راه اندازی کافی شاپ شغلی است که علاوه بر بالا بودن کیفیت مواد خوراکی،نیازمند یک سلیقه و نوآوری نیز میباشد.تزیینات کافی شاپ،نحوه قرار گیری وسایل و حتی نزیینات موادخوراکی نیز اهمیت دارد.سعی کنید یک منوی همه جانبه طراحی کنید یعنی متناسب با هرفصلی محصولی ارایه دهید اما قبل از همه اینها خریدن وسایل و تجهیزات را نباید فراموش کنید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل