2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع اجاق گاز صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 10
بازديد ديروز : 74
كل بازديدها : 90748

دیگر امکانات

تهیه تجهیزات گوناگون اولین گام برای راه اندازی یک رستوران است قطعا شما بدون داشتن تجهیزات مناسب نمی توانید به این حرفه روی بیاورید. بی شک هر نوع از غذا نیازمند به یک سری از تجهیزات است که با یکدیگر متفاوت بوده و این تفاوت می تواند در قیمت نهایی نیز تاثیر گذار باشد به یاد داشته باشید که اگر می خواهید یک منوی گسترده داشته باشید باید تجهیزات زیادتری نیز فراهم کنید.

اجاق گاز ۶ شعله صنعتی

بدون وجود اجاق گاز هیچ غذایی را نمی توان طبخ کرد این وسیله در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده که یک نوع آن اجاق گاز ۶ شعله صنعتی است که هر رستوران داری با توجه به نیاز خود می تواند آن را تهیه کند این وسیله بسیار مقاوم و با کیفیت بوده و می تواند مدت زمان زیادی کارایی داشته باشد شما می توانید به وسیله این دستگاه هر نوع غذایی که می خواهید را طبخ کنید .

اجاق گاز ۱۰ شعله صنعتی

همان طور که بسیاری از تجهیزات انواع گوناگونی دارند اجاق گاز نیز این چنین است در تعداد شعله های مختلف طراحی و ساخته شده تا بتوان با توجه به میزان غذایی که در طول روز پخته می شود حق انتخاب داشت اجاق گاز ۱۰ شعله صنعتی نیز یکی از انواع اجاق گاز است با این تفاوت که ظرفیت بالاتری دارد این وسیله دچار خوردگی و پوسیده شدن نمی شود و فضای چندانی از آشپزخانه را اشغال نمی کند.

دستگاه دونر کباب اتوماتیک

تهیه و فروش غذاهای کشورها و ملل های دیگر می تواند برای بسیاری از مشتریان جذاب باشد یکی از کشورهای همسایه ایران که غذاهای بسیار لذیذی دارد ترکیه است که در ایران نیز طرفداران بالایی دارد دونر یکی از غذاهای مشهور و محبوب ترکیه است اگر شما قصد طبخ این غذا را در رستوران خود دارید باید یک دستگاه دونر کباب اتوماتیک تهیه کنید تا بتوانید این غذا را با همان روش اصیل آماده کنید وسیله ای با قیمت مناسب و هم چنین ظاهر زیبا و دارای کیفیت بالا که می تواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد.

تجهیزات رستورانی

هر رستورانی در آغاز کار خود نیازمند به یک سری از تجهیزات است که این تجهیزات به تمامی وسایلی که برای طبخ غذا از آن استفاده می شود می گویند تهیه این وسایل با کیفیت بالا می تواند کیفیت کار شما را نیز بالا ببرد و در جذب مشتریان تاثیر گذار باشد

تجهیزات رستورانی طیف گسترده ای از وسایل نظیر اجاق گاز و یا انواع قابلمه را شامل می شود.