صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات تهیه تنقلات

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 36
بازديد ديروز : 42
كل بازديدها : 88625

دیگر امکانات

خوراکی هایی وجود دارد که می توان در روزهای تعطیل از آن ها لذت برد این تنقلات متنوع در بسیاری از پارک ها و سینما ها نیز وجود دارد و فروش آن ها در این مکان ها می تواند یک حرفه پردرآمد باشد برای شروع این کار شما نیازمند به داشتن تجهیزات لازم برای تهیه این نوع خوراکی ها هستید .

دستگاه پشمک ساز کالسکه ای

پشمک یکی از خوراکی های خوش مزه و پرطرفدار است که در پارک ها و مراکز شهر بازی وجود دارد برای تهیه این خوراکی خوشمزه شما باید یک دستگاه پشمک ساز کالسکه ای داشته باشید تا بتوانید این خوراکی را به آسانی تهیه کنید وسیله ای با ظاهر زیبا که مناسب شهر بازی ها ساخته شده . بافت خاص و البته وجود رنگ های مختلف در این خوراکی باعث شده که در میان کودکان محبوب و پر طرفدار باشد هم چنین این خوراکی تنها به مقداری شکر و آب نیازمند است و مواد اولیه چندانی نیاز ندارد.

خمیر گیر ۱۲۰ کیلویی

هیچ گاه نمی توان محبوبیت کیک ها و شیرینی ها را در نظر نگرفت خوراکی که در بسیاری از جشن ها وجود دارد . برای تهیه انواع شیرینی و یا حتی کیک و نان شما باید خمیر گیر ۱۲۰ کیلویی زیرا این وسیله این توانایی را دارد که در حجم بالا برای شما کیک و شیرینی طبخ کند این وسیله ظرفیت بالایی دارد و می توان به صورت یک جا حجم بالایی از خمیر را تهیه کرد.

دستگاه تخمه پزی

تخمه یکی از خوراکی های خوشمزه و در عین حال پرخاصیت است که در انواع مختلفی وجود دارد و هر کدام به نوعی دارای خاصیت است برای به اصطلاح بو دادن این خوراکی خوش طعم شما به یک دستگاه تخمه پزی نیازمند هستید این وسیله توانایی آماده سازی انواع مختلف تخمه ها را دارد از این وسیله می توان در خشکبار فروشی ها و یا حتی پارک ها نیز استفاده کرد.