صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
کاربرد صفحات چدنی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 58
بازديد ديروز : 42
كل بازديدها : 88647

دیگر امکانات

کاربرد صفحات چدنی

قیمت: 0 تومان

کارکنان یک رستوران صنعتی همواره باید با مشتریان رفتاری خوب داشته باشند و هر چیزی که مشتریان لازم دارند را برای آن ها فراهم کنند به یاد داشته باشید که اخلاق کارکنان یک رستوران صنعتی و یا تالارهای پذیرایی می تواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد . سعی کنید نیازهای مشتریان را بشناسید و برای آن ها همه چیز را فراهم کنید تا در مدت زمانی که در رستوران شما هستند بتوانند اوقات خوشی را سپری کنند و با هم تمایل داشته باشند که به آشپزخانه ی شما بیایند.

صفحه چدنی گریل ۳۰*۳۳

برای تهیه غذا به صورت رژیمی و بدون استفاده از روغن و یا طبخ انواع غذا با کمترین میزان روغن ، روش گریل کردن می تواند گزینه ی مناسبی باشد برای اینکه شما بتوانید هر چیزی که در نظر دارید مانند گوشت و یا سبزیجات را به این روش طبخ کنید نیازمند یک صفحه چدنی گریل ۳۰*۳۳ که البته این ابزار در اندازه های مختلفی ساخته شده که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید. شما هر خوراکی که در نظر دارید حتی سبزیجات را نیز می توانید به کمک این وسیله گریل کنید و از طعم و مزه آن لذت ببرید.

صفحه چدنی APW

یکی از تجهیزاتی که در تمامی رستوران های فست فودی مورد استفاده قرار می گیرد صفحه چدنی APW است که به کمک این وسیله می توان انواع برگر ها و یا سوسیس و کالباس را گریل کرد و به کمک چاشنی های مختلف انواع ساندویچ ها و یا حتی پیتزا را خلق کرد این وسیله برای فر نیز قابل استفاده است اگر شما در کارتان خلاقیت داشته باشید می توانید با کمک این وسیله غذاهای خاصی را ابداع کنید و آن را به نام رستوران خود قرار دهید.

میز سالاد بار

در بسیاری از هتل ها و رستوران های لوکس سطح شهر میز سالاد بار به چشم می خورد وسیله ای که ظاهر رستوران شما را تا چندین برابر زیبا می کند و این امکان را به مشتریان می دهد تا خودشان بتوانند انتخاب کنند شما در محفظه های مختلف این وسیله می توانید انواع پیش غذاها و یا سالاد های مختلف را تهیه کرده و اختیار مشتریان قرار دهید..