2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه رب گوجه گیری

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 61
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90725

دیگر امکانات

راه اندازی یک رستوران صنعتی در زندگی امروزه می تواند شغل پردرآمدی باشد با توجه به این که امروزه فرصت زیادی برای آشپزی باقی نمی ماند تاسیس یک رستوران که غذاهای خانگی و یا حتی فست فودهای مختلف سرو کند می تواند حرفه ی پر درآمدی باشد . داشتن یک رستوران با منوی غذاهای خانگی گزینه ی مناسبی است شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را به سبک خانگی بپزید بدون شک طرفداران زیادی جذب خواهید کرد به یاد داشته باشید یکی از رمزهای موفقیت در حرفه ی رستوران داری با کیفیت بودن غذاها می باشد شما باید نهایت تلاش خود را برای حفظ کیفیت انجام دهید.

دستگاه رب گوجه گیری لوکوموتیوی

رب گوجه فرنگی جزو آن دسته از چاشنی های پرکاربرد در تهیه بسیاری از غذاها و سس ها می باشد برای تهیه این چاشنی خوش طعم به صورت ارگانیک شما به یک دستگاه رب گوجه گیری لوکوموتیوی نیاز دارید وسیله ای که ضایعات گوجه فرنگی را به راحتی جدا می کند و هم چنین وجود چرخ بر روی این دستگاه فرآیند حمل و نقل را برای شما آسان تر می کند و شما به راحتی می توانید مکان این دستگاه را تغییر دهید .

فریزر صندوقی میز کار ۱۵۰ سانتی

ابتدایی ترین گام در هر شغلی تهیه ابزارآلات مورد نیاز آن حرفه می باشد برای مثال شما در ابتدای کار رستوران داری نیازمند تهیه یک فریزر صندوقی میز کار ۱۵۰ سانتی هستید تا بتوانید به کمک آن مواد غذایی مورد نیاز را نگه داری کنید و از فاسد شدن آن ها جلوگیری کنید این وسیله مدت زمان طولانی برای شما کارایی دارد بنابراین شما با یک بار هزینه کردن می توانید از یک وسیله بسیار با کیفیت را تهیه کنید هم چنین از این وسیله در محیط های گرم نظیر آشپزخانه ها و یا حتی مناطق جنوب کشور نیز می توان به خوبی استفاده کرد.

سینی چدنی ۴۵*۷۰

در بسیاری از فست فودی ها شما به وجود یک سینی چدنی ۴۵*۷۰ نیازمند هستید و به کمک آن می توانید مواد غذایی مختلف را درون فر آماده سازی کنید این وسیله ی پرکاربرد که در اندازه های مختلف با توجه به نیاز های مختلف تعبیه شده می تواند نیاز هر رستوران دار را بر طرف کند. کیفیت بالای این وسیله و قابل استفاده بودن در فر یکی از ویژگی های مثبت و کارآمد این وسیله می باشد.