صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
نکات راه اندازی رستوران ایرانی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 55
بازديد ديروز : 42
كل بازديدها : 88644

دیگر امکانات

بسیاری از تجهیزات هستند که کار شما در یک آشپزخانه ی صنعتی راحت تر می کند و باعث می شود شما بتوانید در زمان صرفه جویی کنید تهیه این تجهیزات برای شما ممکن است هزینه ی زیادی داشته باشد اما اگر شما هوشمندانه و با دقت بالا وسایل را تهیه کنید می توان طول عمر فراوانی داشته باشد و برای شما سالیان درازی کارایی داشته باشد.

حرفه ی رستوران داری حرفه ی سختی است که نیاز به مهارت دارد شما برای ورود به این شغل ابتدا باید از خودتان بپرسید که تمایل دارید چه نوع غذایی ارائه دهید زیرا این عامل در تعیین وسایل مورد نیاز شما نقش اساسی ایفا می کند سپس به دنبال تهیه فضایی برای رستوران و یا آشپزخانه باشید و دست آخر نیز به دنبال تهیه مواد غذایی باشید.

دستگاه رب گیری مکعبی

رب گوجه خانگی طعمی بسیار لذیذ را به غذای شما می بخشد رب یکی از اصلی ترین مواد در بسیاری از غذاهای ایرانی است اگر شما خود بتوانید این چاشنی خوش طمع را مستقیما از گوجه فرنگی تهیه کنید کار بسیار خوبی انجام داده اید زیرا طعم رب خانگی غذا را بسیار خوش رنگ و طعم می کند برای این کار داشتن یک دستگاه رب گیری مکعبی ضروری است. این وسیله بسیار با دوام بوده و هم چنین قابلیت جا به جایی را نیز دارد هم چنین این وسیله ضایعات را نیز جدا می کند که این خود به نوعی یک نکته مفید محسوب می شود.

دستگاه خلال کن سیب زمینی صنعتی

سیب زمینی سرخ کرده در بسیاری از فست فودی ها نقش مهمی ایفا می کند هم چنبن در بسیاری از خورشت های ایرانی نظیر قیمه نیز وجود سیب زمینی سرخ شده ضروری است برای تهیه این خوراکی در حجم بالا شما نیازمند داشتن یک دستگاه خلال کن سیب زمینی صنعتی هستید زیرا این وسیله می تواند به آسانی در مدت زمان کمی حجم زیادی از سیب زمینی را به صورت یکنواخت برای شما خلال کند هم چنین شما می توانید دیگر سبزیجات را نیز به کمک این دستگاه خلال کنید.

فر ویترینی ایستاده ۸ طبقه

نگه داری پیش غذاهای کوچکی نظیر پیراشکی ها و یا انواع مختلف اسنک می تواند یک دغدغه محسوب شود برای این کار شما می توانید یک فر ویترینی ایستاده ۸ طبقه تهیه کنید این وسیله خوراکی مورد نظر شما را گرم و تازه نگه میدارد . این دستگاه در ظرفیت های مختلف برای نیاز های مختلف تهیه شده و شما می توانید از آن با توجه به نیازتان بهره مند شوید چرخ هایی که بر این دستگاه تعبیه شده فرآیند حمل و نقل را آسان تر می کند.