صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات راه اندازی کته کبابی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 30
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88677

دیگر امکانات

غذاهای ایرانی از طعم بسیار لذیذی برخوردار هستند اگر شما در طبخ آن حرفه ای باشید لذیذ بودن غذا چندین برابر می شود محبوبیت غذاهای ایرانی می تواند به شما در راه اندازی یک رستوران صنعتی کمک کند . اگر بتوانید در کار خود خلاقیت داشته باشید و بتوانید به صورت هوشمندانه تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید قطعا در این حرفه موفق خواهید بود . مشاغلی که به غذا مربوط می شود منحصر به رستوران داری نیست شما می توانید یک تالار پذیرایی داشته باشید و در آن انواع غذاها را سرو کنید.

قفسه استیل ۴ طبقه

وجود برخی از تجهیزات در آشپزخانه ی صنعتی به نظم و سامان بخشیدن کمک می کند و باعث می شود که فضای آشپزخانه ی شما بزرگ تر باشد قفسه استیل ۴ طبقه یکی از تجهیزاتی است که به کمک آن می توانید محیط آشپزخانه ی خود را مدیریت کنید و وسایلی نظیر ظروف و یا حتی مواد اولیه که ممکن است بر سر راه قرار بگیرد را روی آن جای دهید هم چنین این وسیله از مواد غذایی شما در برابر حشرات نیز محافظت می کند و با دوامی بالایی که دارد سالیان طولانی برای شما کارکرد خواهد داشت.

وان چلو صاف کنی

برنج در بسیاری از غذاهای ایرانی نقش اساسی ایفا می کند برای تهیه برنج در حجم بالا شما نیازمند ابزار مناسبی هستید تا بتوانید از عهده ی این کار بربیایید یکی از این تجهیزات وان چلو صاف کنی است که به کمک این وسیله کارآمد شما می توانید برنج را آبکش کرده و آماده پخت کنید هم چنین شما می توانید از این ابزار به منظور خیس کردن برنج نیز استفاده کنید و به راحتی حجم بالایی از برنج را مدیریت کنید .

کباب پز گازی ۱۰۰ دهنه ۴۵

کباب ها انواع گوناگونی دارند و در سفره های ایرانی جزو غذاهای محبوب همیشه نقش مهمی ایفا می کنند . تهیه کباب در حجم بالا بدون داشتن تجهیزات مورد نیاز می تواند امر سخت و امکان ناپذیری باشد شما با داشتن تجهیزاتی نظیر کباب پز گازی ۱۰۰ دهنه ۴۵ می توانید فرآیند طبخ کباب را به راحتی انجام دهید شما می توانید هر نوع کبابی که در نظر دارید را بر روی این دستگاه کار آمد تهیه کنید .