2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع اجاق گاز

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 6
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91311

دیگر امکانات

انواع اجاق گاز

قیمت: 0 تومان

فرقی نمی کند که رستوران صنعتی شما از چه نوعی باشد در آن غذاهای فرنگی سرو شود و یا غذاهای اصیل ایرانی وجود برخی از وسایل در بسیاری از رستوران ها مشترک و ضروری است یکی از این تجهیزات اجاق گاز است که در انواع مختلفی ساخته و طراحی شده و شما می توانید با توجه به نیاز خود این وسیله را تهیه کنید. از دیگر وسایل مشترک در آشپزخانه های صنعتی می توان از یخچال ها و یا فریزرهای صنعتی نام برد که باید در تمامی رستوران ها وجود داشته باشد . این تجهیزات طیف بسیار گسترده ای دارد.

اجاق دو شعله طرح APW

اجاق گازها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز هر آشپزخانه باید تهیه شوند داشتن اجاق گازهای کوچک نیز در بسیاری از رستوران ها برای تهیه انواع مختلف پیش غذا ضروری است اجاق دو شعله طرح APW وسیله ای کوچک و کم جا است که از آن می توانید در آشپزخانه های کوچک نیز استفاده کنید و یا در بسیاری از رستوران های فست فودی برای تهیه انواع سس ها و یا تفت دادن نهایی غذا نیز استفاده کنید برخلاف اندازه ی کوچک آن این وسیله از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند سال های زیادی در آشپزخانه ی شما کارایی داشته باشد .

سینک دو لگنه صنعتی ۱۲۰

داشتن یک سینک در آشپزخانه های صنعتی یک ضرورت محسوب می شود این وسیله در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده سینک دو لگنه صنعتی ۱۲۰ یکی از انواع مختلف این وسیله است که شما می توانید وسایل مختلف را به راحتی در آن بشویید بدون آن که اندکی خراب و یا دچار خوردگی شود . شست و شو ظروف و یا مواد خوراکی نکته ای قابل اهمیت است که شما به عنوان یک رستوران دار بایدآن را رعایت کنید برای انجام این کار نیز باید ابزار مورد نیاز را تهیه کنید که این وسیله می تواند وسیله ی کارآمدی باشد.

اجاق گاز ۴ شعله صنعتی

تنوع بالایی که در طراحی و ساخت وسایل یک آشپزخانه ی صنعتی وجود دارد باعث شده که بتوان حق انتخاب داشت و با توجه به نیاز خود وسیله مورد نظر را انتخاب کرد. اجاق گاز نیز جزو وسایلی است که در انواع مختلفی ساخته شده و یک نمونه از آن اجاق گاز ۴ شعله صنعتی است که فضای نسبتا کمی اشغال کرده و قیمت مناسبی دارد و می تواند برای یک آشپزخانه ی صنعتی تازه کار مفید باشد.