2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات مربوط به طبخ غذا

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 128
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91238

دیگر امکانات

در هر رستوران صنعتی تهیه وسایل یکی از کارهای پایه و ضروری برای شکل گرفتن رستوران است بدون داشتن تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز شما نمی توانید به راحتی یک رستوران و یا حتی تهیه غذا راه اندازی کنید .

بی شک در رستوران ها با سالن های غذاخوری این وسایل بیشتر خواهند شد زیرا شما باید یک سری وسایل برای بخش غذا خوری نیز تهیه کنید اگر در ابتدای راه هستید و بودجه چندانی برای تهیه وسایل ندارید به شما پیشنهاد می شود که حرفه خود را از یک تهیه غذای کوچک که فقط به صورت بیرون بر غذا ارائه میدهد شروع کنید تا حجم این وسایل کمتر و در نتیجه هزینه آن نیز کاهش یابد.

اجاق چهار شعله با فر پیتزا

داشتن وسایل چند منظوره و ترکیبی می تواند برای آشپزخانه های کوچک مناسب باشد زیرا د رفضای آشپزخانه صرفه جویی می کند در واقع فضای کمتری از آشپزخانه را درگیر می کند. برای مثال یکی از این تجهیزات اجاق چهار شعله با فر پیتزا می باشد که در قسمت بالایی آن اجاق گاز و در قسمت پایینی آن فر تعبیه شده و شما می توانید در قسمت بالایی انواع خوراکی ها مانند پاستا ها و در قسمت پایینی پیتزا را به صورت همزمان طبخ کنید بدین صورت شما می توانید تعداد زیادی از سفارشات را در مدت زمان کوتاهی آماده کنید.

گرمخانه برقی ۵۰ نفره

گرم نگه داشتن غذا یک چالش محسوب می شود داشتن یک گرمخانه برقی ۵۰ نفره در بسیاری از محیط های کاری و یا مدارس ضروری است . این وسیله که در حجم و ظرفیت های گوناگونی طراحی شده می تواند نیاز به یک گرمخانه غذا را برطرف سازد این وسیله فضای زیادی را در بر نمی گیرد و با قیمت مناسبی که دارد می توان از آن در محیط های کاری و دیگر مکان ها استفاده کرد.

آبچکان ۳ طبقه استیل

نگه داری ظروف بعد از شست و شو در مکانی که آب اضافی آن خارج شود در آشپزخانه های صنعتی که با حجم زیادی از ظروف مواجه هستید یک دغدغه محسوب می شود. آبچکان ۳ طبقه استیل وسیله ای است که به این منظور طراحی و ساخته شده این وسیله دارای چرخ است که حمل و نقل آن را هنگام سنگین شدن راحت تر می کند این وسیله در ابعاد و ظرفیت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان طراحی و ساخته شده.