صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
انواع ملزومات آشپزخانه های صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 9
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88656

دیگر امکانات

راه اندازی رستوران صنعتی می تواند حرفه ی پولسازی باشد اگر شما به حرفه ی آشپزی علاقه مند هستید می توانید وارد این شغل شوید . این شغل بسیار گسترده است و شما می توانید تغییرات بسیاری در این شغل وارد کنید و با داشتن خلاقیت کار خود را منحصر به فرد کنید راه اندازی رستوران های اصیل ایرانی نیز می تواند گزینه ی مناسبی باشد شما می توانید محیط رستوران خود را بر مبنای منوی رستورانی خود شکل دهید به یاد داشته باشید که شما باید همواره با مشتریان خود رفتار مناسبی داشته باشید.

دستگاه کباب زن اتوماتیک100 RM

در بسسیاری از تالار های پذیرایی و یا رستوران های صنعتی کباب جزو غذای اصلی و البته پرطرفدار محسوب می شود تهیه کباب در حجم بالا می تواند کار دشوار و زمان بری باشد اما داشتن تجهیزات مناسب می تواند در این کار به شما کمک کند برای مثال داشتن دستگاه کباب زن اتوماتیک100 RM وسیله ایکاربردی است که به کمک آن می توانید بدون دخالت دست حجم زیادی از کباب را به صورت شبیه هم سیخ بزنید و آماده طبخ کنید این وسیله به نیروی ماهر و کاربلد نیاز ندارد و حتی افراد مبتدی نیز می توانند با این وسیله کار کنند.

دستگاه ذرت مکزیکی رف دار

ذرت مکزیکی یک میان وعده بسیار جذاب و البته خوشمزه است برای تهیه این خوراکی خوشمزه شما به یک دستگاه ذرت مکزیکی رف دار نیازمند هستید تا به کمک آن بتوانید به آرامی و تدریجی این خوراکی را طبخ کنید. این وسیله قابل استفاده در محیط های کوچک رستورانی نیز می باشد و فضای زیادی نیز اشغال نمی کند این خوراکی با طرفداران زیادی که دارد می تواند جزو غذاهای پر فروش قرار بگیرد و گذاشتن آن در منوی رستوران های فست فودی می تواند حرکت هوشمندانه ای باشد.

فریزر رستورانی ۶ کشویی

هر آشپزخانه ای به یخچال و فریزر احتیاج دارد برای آشپزخانه های بزرگ و صنعتی فریزر رستورانی ۶کشویی می تواند گزینه ی مناسبی باشد این وسیله قابلیت شست و شو دارد و می توان نیاز شما را از یک فریزر برطرف سازد شما می توانید هر ماده خوراکی که در نظر دارید را در این فریزر نگه داری کنید.