2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات نظافتی آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 9
بازديد ديروز : 195
كل بازديدها : 91314

دیگر امکانات

تهیه وسایل برای راه اندازی یک آشپزخانه ی صنعتی می تواند امر مهمی در ابتدای کار شما باشد زیرا شما برای این کار تمامی سرمایه خود را خرج می کنید و یک انتخاب هوشمندانه می تواند به شما در این راستا کمک کند.

به خاطر داشته باشید که اگر تجربه ای در این زمینه ندارید حتما از افرادی که در این زمینه آگاهند کمک بگیرید تا بتوانید حساب شده سرمایه خود را خرج کنید و هم چنین تجهیزاتی را تهیه کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانید سال های زیادی از آن ها استفاده کنید.

هود دیواری استیل

وجود هود در آشپزخانه صنعتی بسیار ضروری است زیرا مستقیما بر روی تمیزی محیط آشپزخانه ی شما تاثیر گذار می باشد شما می توانید در آشپزخانه ی خود یک هود دیواری استیل نصب کنید تا تمام آلودگی های ناشی از پخت و پز را به بیرون هدایت کند این وسیله در اشکال مختلف با توان های مختلف طراحی و ساخته شده که شما با توجه به نیاز های خود می توانید آن را برای آشپزخانه تهیه کنید . نوع غذایی که ارائه می دهید و منوی رستورانی شما می تواند در تهیه این وسیله تاثیر گذار باشد برای مثال غذاهایی مانند کباب ها که آلودگی زیادی دارند به یک هود قدرت مند نیازمند هستند.

اجاق کته پز ۲۰ شعله

وجود برنج در بسیاری از غذاهای ایرانی ضروری است و این ضرورت در رستوران های صنعتی نیز وجود دارد برای تهیه برنج در حجم زیاد و به طور هم زمان شما می توانید از اجاق کته پز ۲۰ شعله استفاده کنید تا بتوانید یک ته دیگ خوش طعم و قالبی نیز داشته باشید . می توان گفت وجود این وسیله در تمامی آشپزخانه های صنعتی ضروری است .

وان استیل صنعتی ۱۲۰ سانتیمتر

شست و شو و نظافت مواد غذایی و ظروف در هر آشپزخانه ای ضروری است خصوصا در آشپزخانه های صنعتی که این موارد در حجم و اندازه بالا موجود است . وان استیل صنعتی ۱۲۰ سانتیمتر وسیله ای است که شما می توانید در آن مواد غذایی مانند میوه ها و یا سبزیجات و یا حتی ظروف را در آن بخیسانید و به راحتی آن ها را بشویید به یاد داشته باشید که رعایت کردن نکات بهداشتی در حرفه ی رستوران داری امر بسیار ضروری است .