صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات خشکبار

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 35
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88682

دیگر امکانات

تجهیزات خشکبار

قیمت: 0 تومان

تهیه تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز اولین گام برای راه اندازی رستوران صنعتی می باشد و نمی توان از اهمیت این بخش چشم پوشی کرد. شما باید بدانید که هدفتان چیست قصد دارید یک آشپزخانه صنعتی با چه خصوصیاتی را تاسیس کنید سپس به دنبال تهیه وسایل باشید.

میز سالاد بار

زیبا بودن ظاهر یک رستوران جزو قسمت هایی است که نمی توان از میزان اهمیت آن چشم پوشی کرد میز سالاد بار وسیله ای است که علاوه بر زیبا بودن و جلوه بخشیدن به آشپزخانه شما کارایی فراوانی نیز دارد و از آن به منظور سرو انواع پیش غذا ها و یا دسر استفاده می شود این در هر قسمت از مخزن های این وسیله چه خوراکی نگه داری شود کاملا به سلیقه ی صاحب رستوران بستگی دارد .

تجهیزات خشکبار

خشکبار جزو آن دسته از تنقلات پرخاصیت و هم چنین پر طرفدار است که برای کودکان و یا حتی افراد مسن می توان جایگزین مناسبی برای خوراکی ها و یا میان وعده های مضر باشد برای تهیه خشکبار در هر مغازه ای مانند قنادی های سطح شهر در ابتدا ما باید تجهیزات خشکبار را تهیه کنید تا بتوانید کار خود را در این زمینه آغاز کنید به یاد داشته باشید که برای شروع کار لزوما نباید از محیط بسیار بزرگی شروع کنید شما می توانید از فضاهای کوچک و مقدار کار اندک آغاز کنید.

دستگاه سیخ شور

در رستوران هایی که تنها در آن ها کباب سرو می شود ، همواره با حجم انبوهی از سیخ های کثیف رو به رو هستید که شستن آن ها می تواند زمان بر باشد بنابراین با تهیه یک دستگاه سیخ شور کار برای شما بسیار آسان تر شده و شما به راحتی می توانید سیخ ها را به صورت کامل بشویید این وسیله فضای زیادی از آشپزخانه ی شما را درگیر نخواهد کرد بنابر این از این بابت نگرانی نداشته باشید .

ترازو

داشتن یک ترازو در بسیاری از مشاغل ضروری است زیرا باید وزن اجسامی که به فروش می رسد با دقت اندازه گیری شود تا هر آن چه عدالت است برقرار باشد این که شما یک ترازو دقیق با طول عمر بالا داشته باشید نکته بسیار مهمی است این وسیله کار آمد در بسیاری از مشاغل مانند قنادی ، رستوران داری و یا حتی در بسیاری از میوه فروشی ها نیز دیده می شود .

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل