2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات گرمایشی رستوران صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 33
بازديد ديروز : 67
كل بازديدها : 91000

دیگر امکانات

راه اندازی هر شغلی در ابتدا لزوما نباید در اندازه های بزرگ باشد برای مثال می توان از آشپزخانه صنعتی نام برد شما می توانید در ابتدا حرفقه خود را از کم شروع کنید یعنی می توانید یک تهیه غذای کوچک راه اندازی کنید و به مرور زمان به حرفه خود رونق بخشید.

فریزر صندوقی میز کار ۱۵۰ سانتی

وجود یک محیط سرد در هر آشپزخانه صنعتی ضروری است زیرا مواردی وجود دارد که باید در محیط سرد نگه داری شود در غیر این صورت دچار فساد می شود و ممکن است سلامت مشتریان را به خطر بیندازد. فریزر صندوقی میز کار ۱۵۰ سانتی یکی از این گزینه ها می باشد که باید در هر رستوران صنعتی وجود داشته باشد این وسیله پرکاربرد توانایی نگه داری انواع مواد خوراکی مانند مرغ و گوشت را دارد و هم چنین می تواند مدت زمان زیادی برای شما کار کند.

اجاق پلوپز

همان طور که میدانید وجود برنج در بسیاری از غذاهای ایرانی ضروری است پختن برنج به سبک های مختلفی امکان پذیر است که این روش ها باعث ایجاد تنوع بالایی در غذاهای ایرانی شده هر نقطه ای از کشورمان ایران غذاهای خاص خودش را دارد که در اکثر آن ها برنج به کار رفته مانند کلم پلوی شیرازی و یا میگو پلوی جنوبی .

داشتن یک اجاق پلوپز در رستوران های اصیل ایرانی یک ضرورت محسوب می شود این وسیله پرکاربرد در ساختار های متنوعی برای نیاز های متنوع ساخته شده و هر رستوران با توجه به نیاز خود می تواند حق انتخاب داشته باشد .

بن ماری

وجود ظروف مختلف برای نگه داشتن مواد خوراکی مختلف چه در هر رستوران صنعتی و یا چه در هر بستنی فروشی لازم است بن ماری نوعی از ظروف با مقاومت بالا است که علاوه بر نگه داری انواع مواد خوراکی می توان آن برای نمایش مواد خوراکی نیز استفاده کرد به طوری که از آلودگی ها نیز در امان بماند این وسیله در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده که شما می توانید با توجه به نیاز خود این وسیله را تهیه کنید.

کانتر گرم

در بسیاری از هتل ها و یا رستوران های سلف سرویس که مشتری خود می تواند غذا را انتخاب کند و یا حتی در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای که در سطح شهر وجود دارد ، داشتن یک وسیله که به کمک آن بتوان مواد خوراکی را برای مدت طولانی گرم نگه داشت ضروری است کانتر گرم وسیله ای است که به این منظور ساخته شده و می توان به کمک آن انواع مواد خوراکی مانند خورشت ها را گرم نگه داشت و دیگر دغدغه ای برای سرد شدن آن ها نخواهید داشت.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل