2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع دستگاه رب گوجه گیری

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 52
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90716

دیگر امکانات

همواره داشتن تجهیزات می تواند در راحتی کار موثر باشد و هم چنین در زمان نیز صرفه جویی کند داشتن تجهیزات مختلف در زمینه های مختلف و در هر کاری خصوصا در حرفه رستوران صنعتی می تواند به کار شما یک نظم خاطی ببخشد تا شما بهتر بتوانید از پس کارهایتان بر بیایید و تسلط کافی را داشته باشید.

دستگاه رب گوجه گیری لوکوموتیوی

گوجه در بسیاری از غذاهای ایرانی و فرنگی به شکل های مختلف به عنوان یک طعم دهنده بسیار لذیذ استفاده می شود در بسیاری از خورشت های اصیل ایرانی این چاشنی خوش طعم به صورت رب استفاده می شود که رب طی یک فرآیندی از گوجه به دست می آید و طعم نسبتا بهتری دارد دستگاه رب گوجه گیری لوکوموتیوی وسیله ای است که به منظور تهیه این چاشنی خوش طعم استفاده می شود این وسیله برای آشپزخانه های صنعتی می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

تجهیزات رستورانی

هر آشپزخانه ی صنعتی نیازمند یک سری تجهیزات است که به طور کلی می توان آن را تجهیزات رستورانی نامید فرقی نمی کند که در رستوران شما چه نوع غذایی سرو می شود به هر حال شما برای راحتی کار خود نیازمند این تجهیزات هستید . می توان این ابزارآلات را به دسته های مختلفی تقسیم بندی کرد تا بتوان با نظم بهتری این تجهیزات را خریداری کرد . هر رستوران با توجه با غذایی که سرو می کند تجهیزات مختلفی نیز دارد .

دیگ صنعتی برنج

وجود برنج در بسیاری از غذاهای ایرانی ضروری است می توان گفت بیشتر غذاهای اصیل ایرانی با برنج سرو می شود . دیگ صنعتی برنج وسیله ای برای پخت برنج درحجم و اندازه زیاد است که از هدر رفت برنج نیز جلوگیری می کند این وسیله، وسیله ای مقاوم در برابر حرارت است و به سادگی از بین نمی رود .

گرمخانه صنعتی

گرمخانه ها انواع مختلفی دارند و به منظور گرم کردن غذا در محیط های مختلف استفاده می شود این وسیله به منظور گرم کردن غذا در حجم های مختلف برای محیط های مختلف ساخته شده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود این وسیله پرکاربرد را تهیه کنید و نیاز خود را برطرف سازید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل