2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
وسایل آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 132
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91242

دیگر امکانات

تجهیزاتی که به خوراکی ها مربوط می شوند از تنوع بالایی برخوردار هستند این تجهیزات به منظور راحت تر کردن کارهای بشر و هم چنین صرفه جویی در زمان و در نتیجه بازده بهتر ساخته شده اند.

اگر شما به دنبال راه اندازی یک رستوران صنعتی و یا حتی یک آشپزخانه ی کوچک هستید می توانید از این تجهیزات استفاده کنید تا بتوانید عملکرد مناسب تری داشته باشید.

آبسردکن سه شیر

در گوشه و کنار خیابان های شهر شما حتما یک دستگاه آبسردکن سه شیر را دیده اید که در فصل گرم تابستان می توانید از آن آب خنک بنوشید هم چنین در بسیاری از رستوران ها و یا بستنی فروشی ها نیز این وسیله دیده می شود این وسیله با ماندگاری بالایی که دارد می تواند سال های سال کار کند هم چنین نصب این وسیله در مکان هایی مانند مساجد و یا مدارس از نظر معنوی دارای ثواب بالایی می باشد.

قفسه

اگر بخواهیم یک لیست از وسایل همه کاره تهیه کنیم میتوانیم قفسه را نیز در این لیست بگنجانیم این وسیله پرکاربرد در بسیاری از فضاهای رستورانی وجود دارد و از آن به عنوان وسیله ای برای نگه داری اجسام مختلف که می تواند فضای رستوران را شلوغ و نا مرتب کند استفاده کرد.

به طور کلی این وسیله یک وسیله ی ضروری برای تمامی آشپزخانه ها می باشد.

ظروف نگهداری

کاربرد برخی از وسایل مربوط به آشپزخانه را می توان از روی نام آن ها تشخیص داد ظروف نگهداری یکی از همین تجهیزات است که یک وسیله بسیار پرکاربرد در آشپزخانه می باشد زیرا باعث سامان بخشیدن به فضای آشپزخانه می شود و هم چنین مواد خوراکی را از شر آلودگی های مختلف در امان نگه می دارد.

تاپینگ پیتزا

بی شک میتوان پیتزا را محبوب ترین غذای موجود در فست فودی ها دانست برای تهیه این غذای لذیذ شما نیازمند یک تاپینگ پیتزا هستید زیرا می توانید به راحتی مواد مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سرعت یک پیتزا لذیذ را آماده تحویل کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل