2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع سینک و آبچکان

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 40
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90704

دیگر امکانات

شست و شو و نظافت ابزارآلات و تجهیزات آشپزخانه یک امر ضروری در هر آشپزخانه ای محسوب می شود خصوصا در آشپزخانه های صنعتی که تعداد و حجم ظروف کثیف بسیار بالا است و شستن آن ها می تواند زمان بر باشد .شما باید برای آشپزخانه ی خود با هوشمندی تمام تجهیزات نظافتی را رعایت کنید.

سینک سه لگنه صنعتی ۱۹۰

شستن ظروف و تجهیزات در آشپزخانه صنعتی امری ضروری محسوب می شود داشتن تجهیزاتی مانند سینک سه لگنه صنعتی ۱۹۰ در هر آشپزخانه صنعتی ضروری است زیرا این وسیله از مقاومت بالایی برخوردار بوده و طول عمر زیادی نیز دارد شما می توانید از این وسیله کارآمد در تمامی رستوران های صنعتی استفاده کنید .

سینک صنعتی

خوراکی ها و ظروف در هر آشپزخانه صنعتی همواره باید تمیز باشد و از نظافت بالایی برخوردار باشد تا به سلامت مشتریان آسیبی وارد نشود. برای این کار وجود سینک صنعتی در هر آشپزخانه ای ضروری است بنابراین شما باید با دقت بالایی انتخاب کنید یعنی چیزی را انتخاب کنید که هم دارای کیفیت بالایی باشد و هم مناسب با بودجه ی شما باشد این وسیله با ظاهر زیبایی که دارد جلوه ی آشپزخانه ی شما را به هم نمی ریزد.

کابینت استیل

وجود یک کابینت در هر آشپزخانه ای چه آشپزخانه صنعتی و چه آشپزخانه های خانگی ضروری است زیرا همواره وسایلی وجود دارند که نیاز به فضایی برای نگه داری داشته باشند کابینت استیل یکی از انواع مختلف کابینت های موجود در بازار است که علاوه بر داشتن ظاهر زیبا از مقاومت بالایی نیز برخوردار است و به زودی دچار فرسایش و آسیب نمی شود کابینت ها از مواد مختلفی ساخته می شوند اما می توان بهترین نوع آن برای آشپزخانه صنعتی را استیل در نظر داشت زیرا نظافت آن کار بسیار ساده ای است.

آبچکان

بعد از شستن ظروف مختلف برای اینکه آب اضافی ظرف ها گرفته شود و به اصطلاح دچار لک شدن نشود شما نیازمند داشتن یک آبچکان هستید این وسیله در اندازه های مختلف و طبقات مختلف برای نیازهای مختلف ساخته شده شما از این وسیله می توانید در رستوران ها و یا تالارهای پذیرایی نیز استفاده کنید.

منبع: راه اندازی آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل