صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
راه اندازی مشاغل مربوط به آشپزی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 46
بازديد ديروز : 42
كل بازديدها : 88635

دیگر امکانات

خوراکی ها بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند که به صورت ناخودآگاه به آن ها نیاز داریم . این خوراکی ها به قسمت های مختلفی تقسیم می شوند و هر قسمت می تواند به نوعی یک شغل برای شما باشد و از ان طریق کسب درآمد کنید.

دستگاه رب گیری مکعبی

رب یکی از طعم دهنده های اصلی در خوراک های ایرانی می باشد که باعث می شود طعم غذا چندین برابر بهتر باشد . برای تهیه رب از گوجه فرنگی نیازمند یک دستگاه رب گیری مکعبی یک وسیله است که به روش جدید رب تهیه می کنید و شما را از دردسر های روش قدیمی رب درست کردن راحت می کند این وسیله توانایی بالایی دارد و می تواند مدت زمان طولانی برای شما کار کند.

فر قنادی

کیک و شیرینی از تنوع بالا و هم چنین محبوبیت بالایی برخوردار است شما می توانید با راه اندازی یک مغازه قنادی به این حرفه روی بیاورید برخی وسایل وجود دارد که شما باید آن را در آغاز کار تهیه کنید برای مثال می توان از اصلی ترین تجهیزا یعنی فر قنادی نام برد شما برای پختن انواع کیک و شیرینی به این وسیله نیاز دارید این وسیله در حجم های مختلفی وجود دارد که شما بسته به نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید.

خمیر گیر

در بسیاری از فست فودی ها و یا قنادی ها وجود خمیر بخش اصلی کار حساب می شود در نانوایی ها نیز بدون وجود خمیر گیر هیچ کاری نمی توان انجام داد این وسیله در حجم های مختلفی طراحی ، تهیه و تولید شده که شما میتوانید بسته به نیاز خود آن را تهیه کنید . تمیز کردن این وسیله که قسمت مهم کار است نیز به آسانی امکان پذیر می باشد .

تجهیزات برودتی و سرمایشی

بسیاری از تجهیزات مربوط به آشپزخانه صنعتی وجود دارد که دارای طیف گسترده ای است و نمی توان آن ها را به گروه محدودی مربوط کرد برای مثال می توان تجهیزات برودتی و سرمایشی را نام برد که شامل یخچال و یا حتی فریزر و یا حتی آب سرد کن ها می شود .

منبع: راه اندازی آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل